به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نلو وینگادا در هتل ماریوت شهر لیسبون پرتغال درباره نحوه دریافت مابقی مطالباتش از باشگاه پرسپولیس با امیر مشیری نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت وگو کرد.

وینگادا اعلام کرد: طبق توافق قبلی تا پایان ماه آپریل برای دریافت مابقی مطالباتش منتظر خواهد ماند و بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس پرونده شکایتش را به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نمی دهد.

وینگادا در دیدار با نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بنده از طریق بخش انگلیسی سایت باشگاه پرسپولیس و همچنین سایر رسانه ها بعضا اخبار این باشگاه پرطرفدار را پیگیری کرده و هرگز روزهایی که در پرسپولیس مربیگری می کردم را فراموش نمی کنم. مطلع هستم که مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس توانسته با احداث دانشگاه و آکادمی فوتبال کارهای مهمی برای آینده پرسپولیس انجام دهد. این اتفاقات بسیار خوب و مفید خواهد بود و من امیدوارم پرسپولیس بتواند با قهرمانی در جام حذفی، هواداران خود را شاد کند.

وی افزوده است: بنده نیز قطعا به توافقاتی که قبلا با باشگاه پرسپولیس داشته ام پایبند خواهم بود و تا پایان ماه آپریل هیچ اقدامی نخواهم کرد و بنابه درخواست باشگاه پرسپولیس در این باره با کمیته انضباطی فیفا نیز مکاتبه ای نخواهم داشت. من می دانم که آقای رویانیان تلاش های زیادی برای موفقیت پرسپولیس داشته و امیدوارم که تیم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.

وینگادا خاطرنشان کرده است: اینکه آقای رویانیان مجبور است در این شرایط بدهی های مالی گذشته را پرداخت کند قطعا برای ایشان سخت خواهد بود اما بنده از توجه ایشان به همه امور تیم و باشگاه و همچنین از رویکردی که نسبت به این پرونده داشته اند تشکر می کنم.

همچنین نماینده باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه بازدیدی از امکانات باشگاه بیرامار پرتغال خواهد داشت و درباره نحوه همکاری های دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار مذاکراتی با مدیران این باشگاه پرتغالی انجام می دهد.