به گزارش پارس هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، درباره آسیب دیدگی مجددش در تمرین روز گذشته سرخپوشان اظهار کرد: فکر می کنم در یک صحنه می خواستم زودتر برگردم و احساسم طوری بود که انگار دیگر کاملا خوب شده ام و مصدومیتم برطرف شده است اما در یک صحنه شوت محکمی زدم که متاسفانه پایم خیلی درد گرفت.

وی ادامه داد: آسیب دیدگی من از ناحیه رباط خارجی پایم است که از آن نوع مصدومیت هایی است که دردش نمی رود و ممکن است تشدید شود. باید دیروز با ضربات بغل پا شروع می کردم و کم کم شدت شوت هایم را بیشتر می کردم. با این وجود الان درد پایم کمتر است و یک جلسه فیزیوتراپی هم برگزار کرده ام. در چند روز آینده با تیم تمرین می کنم و امیدوارم برای بازی با داماش مشکلی نداشته باشم.

حقیقی درباره دیدار با داماش هم گفت: اگر این بازی در تهران هم بود سخت بود چرا که داماش تیم خوبی است اما ما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس هستیم و هواداران از ما توقع زیادی دارند تا در جام حذفی موفق باشیم. درست است که سپاهان به فینال رسیده است اما اگر استقلال هم می آمد برای ما فرقی نمی کرد. هر دو، تیم های خوبی هستند اما ما هدفمان قهرمانی است و ان شاالله با عبور از داماش به بازی فینال فکر می کنیم.

وی درباره عملکردش در سال ۹۱ گفت: اگر مصدومیت ها را از کارنامه ام کنار بگذاریم، سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم. تا زمانی که در فجر بودم در رده دوم جدول بودیم. از زمانی که به پرسپولیس آمده ام هم شرایط خوبی داشته ام و اگر در جام حذفی قهرمان شویم که دیگر نور علی نور می شود.