به گزارش پارس مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی مقابل کویت، اظهار داشت: می توانستیم در این دیدار پیروز شویم. همه شرایط بازی را دیدند و از اتفاقات آن باخبر بودند اما با این تساوی و برد اول در مقابل لبنان به نظرم مشکلی برای صعود نداریم.

وی افزود: با توجه به نتیجه کره جنوبی و ازبکستان قطعا راه ما برای رفتن به جام جهانی سخت شد اما تیم ملی خودش می تواند تکلیف خودش را روشن کند. ما ۳ فینال برای رسیدن به جام جهانی داریم که به نظرم اگر قطر را ببریم، آسوده تر می توانیم به حریف های بعدی خود نگاه کنیم.

پولادی ادامه داد: آخرین بازی ما در کره برگزار می شود و ما اگر قطر و لبنان را پشت سر بگذاریم با خیال راحت می توانیم به دیدار حریف دیرینه خود برویم. تیم ملی حمایت، حمایت و حمایت می خواهد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص مصدومیت خودش گفت: متاسفانه مصدومیت دیرینه و قدیمی من بد موقعی سراغم آمد و فکر می کنم بیش از ۱۰ روز باید کارهای اختصاصی را انجام دهم و بازی مقابل داماش را هم از دست داده ام. قطعا بازیکنان دیگری هستند که بتوانند به پرسپولیس کمک کنند تا به فینال و قهرمانی برسد.

وی افزود: من خدا را شکر می کنم که سال ۹۲ را با برد شروع کردیم. بازیکنان، کادر فنی و همه مخصوصا هواداران خونگرم مان از پرسپولیس قهرمانی می خواهند و ان شاءالله همه با هم می جنگیم تا خاطرات لیگ برتر را جبران کنیم و ان شاءالله خدا به ما قدرت و عزت بدهد تا با پیروزی مقابل داماش به فینال برویم و قهرمان بشویم. کار سخت است اما پرسپولیس پتانسیل موفقیت را دارد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در پایان یادآور شد: خیلی خوشحالم که علی کریمی نیز به ترکیب پرسپولیس برگشت و قطعا با وجود علی آقا که قوت قلبی برای همه بازیکنان و هواداران است، بتوانیم به خواسته خود برسیم. هواداران من را ببخشند. قسمت من این طور بود که نتوانم مقابل داماش بازی کنم و شاید خواست خدا این است که پرسپولیس بدون من به فینال برود. برای تک تک بازیکنان و کادر فنی آرزوی پیروزی دارم.