به گزارش پارس به نقل از مهر، شهاب گردان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به تجربه بازیکنان تیمش اظهار داشت: من تجربه دو سال حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارم و همانگونه که مشخص است، قهرمانان فوتبال کشورها، در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و طبیعتا بسیار آماده هستند و حریفان ما از انگیزه بسیاری برخوردارند.

وی در مورد آمادگی سپاهان افزود: ما هم برای این مسابقات آماده هستیم و مشکلی نداریم، به خصوص اینکه نتوانستیم از قطر با امتیاز برگردیم، برای دیدار فردا با تمام توان برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم.

دروازه بان سپاهان در مورد بازگشت به اصفهان از پرسپولیس و شرایطش در سپاهان اضافه کرد: من از نیم فصل دوباره به اصفهان بازگشتم و با اعتمادی که کادر فنی به من داشتند، توانستم بازی خوب خود در ذوب آهن را در سپاهان نیز تکرار کنم.

وی افزود: البته هنوز دین خود را به سپاهان ادا نکرده ام و امیدوارم با عملکرد خوب خود در سپاهان، بتوانیم قهرمانی آسیا را کسب کنیم و دین خود را به این تیم ادا کنم.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰: ۳۰ سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.