به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل داماش از ساعت ۱۰: ۳۰ امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل پیکان ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز تمرینات پرفشار را در دستور کار خود قرار دادند.

قرار بود امروز بازیکنان ذخیره در دیدار دوستانه به میدان بروند که این دیدار برگزار نشد.

* در تمرین امروز سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو ملی پوش پرسپولیس که در دیدار مقابل پیکان استراحت کرده بودند به تمرینات بازگشتند اما مهرداد پولادی سومین ملی پوش قرمزپوشان غایب بود. وی دچار مصدومیت جزئی شده است.

* رضا حقیقی که گفته می شد به بازی مقابل داماش نمی رسد امروز با سایر پرسپولیسی ها پا به توپ شد و تمرین کرد. وی پس از تستی که بر روی پایش انجام شد مشخص شد برای بازی مقابل داماش مشکلی ندارد.

* در ابتدای تمرین گل محمدی جلسه ای ۱۵ دقیقه ای را با بازیکنان برگزار کرد و از برنامه های خود برای بازی با داماش سخن گفت. همچنین پرسپولیسی ها از حضور مهدی مهدوی کیا با وجود خداحافظی از فوتبال در کنار خود تقدیر و تشکر کردند.

* محمد رویانیان که این روزها با سرماخوردگی شدیدی دست و پنجه نرم می کند در تماس های تلفنی و به صورت پیامکی به بازیکنان تیم خود پیروزی مقابل پیکان را تبریک گفت. او به دلیل اینکه بازیکنان از وی سرماخوردگی نگیرند پس از بازگشت از مکه به اردوی قرمزپوشان نرفت.

* غلامرضا رضایی تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد. او هم برای بازی با داماش مشکلی ندارد.

*شوخی های سعید عزیزیان با پروویچ نیز در نوع خود جالب بود. عزیزیان سعی می کرد زبان ترکی را به پروویچ بیاموزد که البته برخی از کلمات را پروویچ یاد گرفت.