به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین ؛ برنامه سین مثل سریال که قرار است با آرای مردمی بهترین سریال نوروزی همه سال های گذشته را با آرای مردم انتخاب کند دوربینش را به تمرین تیم های استقلال و پرسپولیس و به سالن همایش های صدا و سیما فرستاده بود تا از چهره های فوتبالی درباره سریال های مورد علاقه شان بپرسد و پاسخ های این اهالی فوتبال نکات جالبی داشت. مهدی مهدوی کیا یکی از کسانی بود که سریال ها را پیگیری می کرد. او سریال پایتخت را پیگیری می کرد و علاقمند به نقش علیرضا خمسه بود در نقش پنجعلی؛« من این سریال را می بینم و اتفاقا بعد از پخش سریال هم ایشان را یک جایی هم دیدم و حسابی از کارشان تعریف کردم. » امیر قلعه نویی می گفت: « سریال خوب، سریالی است که مردم بپسند و مهم رای ملت است. » . عادل فردوسی پور از جذابیت تکه کلام های این سریال ها گفت که سر زبان ها می افتد و ادامه داد: « من کارهای مهران مدیری، رضا عطاران و کارهای برادران قاسمخانی را کلا خیلی دوست دارم. »
فیروز کریمی هم از علیرضا خمسه و حمید لولایی به عنوان هنرپیشه های مورد علاقه اش نام برد و از بین خانم ها از بهنوش بختیاری یاد کرد که در فیلم آقای خاص که زندگی نامه فیروز کریمی بازی کرده است.
یحیی گل محمدی هم گفت کارهای علی صادقی و خشایار مستوفی (حمید لولایی) را دوست دارد. آرش برهانی هم از امیر جعفری و مریم امیر جلالی به عنوان هنرپیشه های مورد علاقه اش نام برد!
میرشاد ماجدی سرپرست استقلال هم دو هنرپیشه استقلالی را ستود و گفت: « مجید صالحی و امیر جعفری. » او البته سیما تیرانداز را هم به عنوان هنرپیشه زن مورد علاقه اش نام برد. شاهکار این مهمانان اما سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس بود که در این باره گفت: « من دارا و ندار ده نمکی را دوست دارم. سریال مختارنامه را خیلی دوست داشتم از بین کارهای طنز هم برره را خیلی دوست داشتم. این آقای مدیری دستش درد نکنه یک چیزی ساخته که کلی باهاش خندیدیم. آقای مدیری و ده نمکی خیلی خوبند! »