به گزارش پارس به۸ نقل از خبرگزاری فارس، تیم استقلال یک روز پس از شکست مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۷ امروز تمرینات خود را پیگیری کرد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از گذشت دقایقی از تمرین وارد کمپ استقلال شد و با حدود ۵۰ نفر از طرفداران این تیم صحبت کرد.

علی فتح الله زاده در تمرین استقلال و در جمع هواداران این تیم که نگران مشکلات مالی باشگاه و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان بودند، گفت: چه کسی می گوید بازیکنان استقلال پول نگرفته اند؟ هر بازیکنی چنین ادعایی دارد بیاید پیش خودم و این حرف را بزند.

وی افزود: یازده بازیکن اصلی استقلال ۶۰ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند و برخی دیگر از بازیکنان هم ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند. اگر هم بخواهید می توانم ریز پرداختی به بازیکنان استقلال را منتشر کنم.

وی در پاسخ به این حرف هواداران که شما بهترین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال هستید و شما را قبول داریم، گفت: پس اگر من را قبول دارید بروید و تیم را تشویق کنید. استقلال نیاز به روحیه دارد. دعا کنید که مقابل الهلال عربستان موفق شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از این صحبت ها به اتاق رختکن رفت و حدود یک ساعت با سرمربی تیم استقلال صحبت کرد.

* نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت.

* سرمربی تیم استقلال در برنامه های تاکتیکی تمرین امروز حضور نداشت و به تماشای فیلم بازی تیمش مقابل سپاهان در رختکن پرداخت.

* کیانوش رحمتی به دلیل مصدومیت نتوانست با بازیکنان این تیم تمرین کند.

* مجتبی جباری و فرهاد مجیدی دو بازیکن غایب استقلال در تمرین این تیم بودند.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنانی که در ترکیب اصلی مقابل سپاهان به میدان رفته بودند پس از گذشت ۲۰ دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.

* سیاوش اکبرپور در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت اما با بازیکنان این تیم تمرین نکرد و زودتر ورزشگاه را ترک کرد.

* جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان حدود ۲۰ دقیقه با ستار همدانی صحبت کرد.

* مهدی رحمتی به همراه فرزند خود در تمرین امروز آبی پوشان حاضر بود.

* در حالی که بازیکنان استقلال در قالب دو تیم مشغول فوتبال درون تیمی بودند، حنیف عمران زاده مدافع استقلال این بازی را رها کرد و به دویدن دور زمین و تمرینات اختصاصی پرداخت. وی بعد از این موضوع دقایقی با مجید صالح صحبت کرد.

* قرار است اعضای این تیم ساعت ۱۵ فردا با پرواز اختصاصی و از طریق ترمینال شماره ۲ فرودگاه مهرآباد راهی کشور عربستان شوند.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه و در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فهد ملک شهر ریاض و ساعت ۲۲: ۱۰ به وقت تهران به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.