به گزارش پارس  محسن فروزان از جمله بازیکنانی است که محصول آکادمی داماش گیلان است. او در لیگ یک بازی های خوبی را برای داماش انجام داد و سپس راهی گسترش فولاد و تراکتور شد. به تیم ملی هم رسید ولی در این فصل از ترکیب تراکتور خارج شد. او روز گذشته توسط کادر فنی تراکتور از این تیم اخراج شد، درست بعد از بازی تراکتور با داماش گیلان در رشت که البته او به نیمکت میخکوب شده بود. فروزان آخرین بار در رشت برای تراکتور در جام حذفی بازی کرده بود که پس از دریافت یک گل حرف و حدیث دار مورد غضب کادر فنی تراکتور قرار گرفت. بعد از بازی تراکتور با داماش سایت هواداران داماش یک مصاحبه با او انجام داد که شاید حرفهایی که فروزان زد در اخراجش خیلی هم بی تاثیر نبود!
بازی چه طور بود؟

بازی خوبی بود. از جانب هر دو تیم شاهد بازی زیبایی بودیم. ما از تک فرصت هایی که نصیب مان شد استفاده کردیم و نتیجه را به نفع خودمان رقم زدیم.

در این فصل جایگاه تان را در تراکتور و بالطبع در تیم ملی از دست دادید، دلیل نیمکت نشینی تان فنی است؟

این را همه ایران هم می دانند که من اصلا بخاطر مسائل فنی روی نیمکت ننشسته ام! اینجا رفیق بازی و یک سری مسائل دیگر حرف اول را می زند. دوست ندارند که من در تبریز حرف اول را بزنم، به همین دلیل من را نیمکت نشین کرده اند. مرا با یک اشتباه نیمکت نشین کرده اند و به خواسته شان رسیدند. الان دوستانشان که در این ۵ - ۶ ماه در تیم بازی می کنند، با دو و حتا سه اشتباه هم جایگاه شان را از دست نمی دهند و به قولی انگار نه انگار که کسی دارد اشتباه می کند. ما را فقط با یک اشتباه نشاندند کنج نیمکت! تا آخر فصل هم فکر نمی کنم به ما فرصت بدهند.

با این تفاسیر از وضعیتت در تراکتور راضی نیستی؟ مصاحبه ات در برنامه نود تاثیری در نیمکت نشینی تان نداشت؟

صد در صد ناراضی هستم! در مصاحبه حقیقت ها را گفتم؛ فقط فرصت نشد که از باشگاه تراکتور و هواداران خوبش تشکر کنم که باعث کمی دلخوری بین هواداران شد. ولی باز هم می گویم از اول فصل مربی ها دنبال این بودند که من را نیمکت نشین کنند!

گویا ابتدای فصل از استقلال هم پیشنهاد داشتی! برای پایان فصل تصمیمی نگرفته ای؟

درست است، ابتدای فصل از آبی پوشان پایتخت پیشنهاد داشتم. فعلا که در خدمت تراکتور هستم و پایان فصل تصمیم گیری می کنم. .

به گذشته نه چندان دور برگردیم. در لیگ یک بازی های قابل قبولی را در داماش انجام دادی. چه شد که از داماش رفتی؟

یک فصل در لیگ بازی کردیم، قرارداد دو ساله هم داشتم. بعد آمدند مبلغ قراردادها را برای سال بعد تنظیم کنند به منی که اکثر بازی ها را انجام دادم، چون از قراردادم باقی بود و بومی هم بودم انتظار داشتند با پول کم دوباره بازی کنم. مفتی برای این تیم بازی کنیم. در صورتیکه بازیکن های غیر بومی در سطح ما نبودند و پولی که به آن ها می دادند با پولی که قرار بود به ما بدهند زمین تا آسمان فرق داشت. دیدم بی مهری و بی محلی است، ما هم فکر کردیم که حتما دوست ندارند در این جا بمانیم. با من بدرفتاری کردند و من هم بر خلاف میلی باطنی ام از تیم شهرم رشت جدا شدم.

با این تفاسیر احتمال بازگشتت به رشت بسیار اندک است!

به هیچ وجه اینطور نیست! من همیشه شهرم و تیم شهرم را دوست دارم و هر وقت مردم شهر رشت به من احتیاج داشته باشند و خودم هم به این درک برسم که می توانم به تیم شهرم کمک کنم و احتیاج به من دارند ۱۰۰ % به رشت باز میگردم.

پس در پایان فصل در صورت دریافت پیشنهاد احتمالی، حتما در اولویت قرار می دهی؟

صد در صد. چون این جا شهر خودم است و مردم و هم زبانان خودم این جا زندگی میکنند.