به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، هفته سی ام سری آ ایتالیا شب گذشته با انجام ۱۰ بازی آغاز شد که در مهم ترین دیدارها صدرنشینان مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک مقابل اینترمیلان به برتری دست یافت و همچنان با ۶۸ امتیاز صدرنشین باقی ماند. کواگلیارلا در دقیقه ۳، گل زودهنگام بانوی پیر را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان کونته به پایان برسد. پالاچیو در دقیقه ۵۴ گل خورده را برای اینتر جبران کرد اما ماتری ۶ دقیقه بعد باز هم یوونتوس را پیش انداخت. کامبیاسو در دقیقه ۹۰ از سوی داور مسابقه اخراج شد تا اینتر ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند.

میلان نیز با تک گل مونتولیوو در دقیقه ۲۵ مقابل کیه وو به برتری رسید. دانیلی در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. میلان با ۵۷ امتیاز همچنان در رده سوم جدول قرار دارد.

ناپولی نیز در یک بازی پرگل با هت تریک ژمایلی موفق شد ۵ بر ۳ تورینو را شکست دهد. ژمایلی در دقیقه ۱۰ اولین گل بازی را وارد دروازه تورینو کرد اما بارتو در دقیقه ۳۰ بازی را به تساوی کشاند. ژمایلی بار دیگر در دقیقه ۴۷ برای ناپولی گلزنی کرد که جوناتاس در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بار دیگر تساوی را رقم زد. مگیورینی ۳ دقیقه بعد تورینو را پیش انداخت اما این خوشحالی طولی نکشید و ژمایلی با زدن گل سوم خود در این مسابقه در دقیقه ۷۸ نتیجه را ۳ بر ۳ مساوی کرد. پس از آن نوبت به کاوانی رسید که با گلزنی در دقایق ۸۴ و ۹۰ بازی را به نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم دوم جدول سری آ به پایان برساند.

در سایر دیدارها اودینزه به تساوی بدون گل خانگی مقابل بولونیا رضایت داد. کاتانیا ۲ بر یک لاتزیو را شکست داد. لگروتاگلی (گل به خودی) در دقیقه ۷۹ و کاندروا (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه ۸۱ برای کاتانیا و ایزکو در دقیقه ۵۱ برای لاتزیو گلزنی کردند. فیورنتینا ۲ بر یک مغلوب کالیاری شد. پینیلا در دقایق ۱۱ و ۳۹ (پنالتی) از کالیاری کادرادو (۷۳) از فیورنتینا موفق به گلزنی شدند. پارما ۳ بر صفر توسط بنالون (۱۸) ، پالتا (۵۲) و آمائوری (۶۵) موفق شد پسکارا را شکست دهد. پالرمو ۲ بر صفر با گل های لیچیچ (۲۱) و میکولی (۳۵) رم را شکست داد؛ سمپدوریا به تساوی بدون گل مقابل آتلانتا رضایت داد، لوچینی (آتلانتا) در دقیقه ۸۰ با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه اخراج شد. جنوا و سیه نا نیز به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. بوریلو (۶) و یانکوویچ (۷۱) برای جنوا و امگارا (۴۳) و روسینو (۵۲) از روی نقطه پنالتی برای سیه نا گلزنی کردند.

هم اکنون یوونتوس با ۶۸ امتیاز صدرنشین است و ناپولی و میلان نیز به ترتیب با ۵۹ و ۵۷ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.