به گزارش پارس ، سید هاشم حسینی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تمرینات ابومسلم در مدت تعطیلات کاملا مشخص بوده و هیات فوتبال و حراست اداره کل ورزش و جوانان همکاری لازم را با ما داشتند و با توجه به برگزاری تمرین تیم در زمین شماره یک تختی مشهد، تغییرات جزئی در زمان تمرین طبیعی بود.

وی همچنین عدم شرکت بازیکنان ابومسلم در تمرینات را رد کرد و افزود: تنها سه بازیکن ابومسلم با تاخیر در تمرینات شرکت کردند که مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

وی ادامه داد: حجت زادمحمود دو روز تاخیر داشت؛ سعید گنج خانی به دلیل مشکل خانوادگی در تمرینات حاضر نشد و تاخیر احمد مقدسی پور نیز هماهنگ شده بود که این دو بازیکن هفته هاست در لیست ۱۸ نفره تیم نیستند.

حسینی در مورد بی انگیزگی بازیکنان ابومسلم اظهار کرد: رفع این مشکل وظیفه کادر فنی است و باید راه حلی برای آن بیاندیشند.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان تصریح کرد: بعد از شکست در مقابل پارسه تهران در روزهای آخر سال گذشته، نیازمند رفتارهای حرفه ای تر بودیم و باید کمی باحوصله تر و در حد نام ابومسلم برخورد می شد.

وی با بیان اینکه پیروزی در سه بازی پایانی برای ما حیاتی است، افزود: بازیکنان باید با تمام وجود برای هواداران بازی کنند و باید دو تیم مدعی گسترش فولاد تبریز و الوند همدان را در مشهد شکست دهیم تا شایستگی ابومسلم ثابت شود.