به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، روزنامه ورزشی اکیپ چاپ فرانسه گزارش داد که ژوزه مورینیو سرمربی تیم رئال مادرید اسپانیا به کارلو آنچلوتی، همتای خود در تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیشنهاد داده که می تواند راه شکست بارسلونا را به وی نشان دهد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) و در شب نخست از رقابت های فوتبال مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم پاری سن ژرمن در فرانسه پذیرای بارسا خواهد بود.

مورینیو ۵۰ ساله به تازگی موفق شده در دو بازی پی درپی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و لالیگا اسپانیا کاتالان ها را شکست دهد. گفته می شود او که رابطه نزدیک و دوستانه ای با آنچلوتی دارد پس از ۲ برد متوالی که در مقابل آبی واناری پوشان داشته بازی این تیم و نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده و در اختیار سرمربی ایتالیایی میلیونرهای پاریس قرار داده است.

روز گذشته (پنجشنبه) آنچلوتی در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به این پرسش که « در بازی رفت مقابل بارسلونا تا چه حدود از تاکتیک های رئال مادرید برای برتری مقابل شاگردان تیتو ویلانووا استفاده می کنید؟ » گفت: ما رئال مادرید نیستیم و ویژگی های خاص خود را داریم. هنوز به استراتژی که قرار است مقابل کاتالان ها مورد استفاده قرار دهم فکر نکرده ام برای اینکه بر روی بازی جمعه شب (امشب) تیمم برابر مون پولیه تمرکز کرده ام.