به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی میل، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا که چند رکورد گلزنی را تاکنون شکسته است در آستانه به ثبت رساندن رکوردی دیگر با پیراهن آبی و اناری پوشان است.

مهاجم ۲۵ ساله بارسا موفق شد سال گذشته میلادی ۹۱ گل به ثمر برساند و رکورد گرد مولر آلمانی را جا به جا کند. وی در حال حاضر ۳۲ گل برای تیم ملی آرژانتین نیز زده است که تنها ۲ گل با ۳۴ گل زده دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور فاصله دارد.

حالا هدف پسر طلایی بارسا لالیگای اسپانیاست، جایی که اگر فردا (شنبه) موفق به گلزنی به سلتاویگو شود، می تواند رکورد گلزنی خود به تمامی تیم های حاضر در رقابت های لالیگا را جشن بگیرد. اگر این اتفاق برای بهترین بازیکن جهان بیفتد لیونل اولین و تنها فوتبالیست تاریخ خواهد شد که در بازی های متوالی به تمامی تیم های حاضر در لیگ گل زده است.

او در ۱۸ بازی اخیر بارسلونا در فصل جاری لالیگا ۲۹ گل را وارد دروازه حریفان کرده است. با گشودن دروازه سلتاویگو مسی رکوردی افسانه ای از خود به جای خواهد گذاشت و تیمی نخواهد بود که از زیر دست وی در رفته باشد.

تیم بارسلونا در حال حاضر با هنرنمایی مهاجم آرژانتینی خود با ۷۴ امتیاز صدرنشین لالیگاست و ۱۳ امتیاز با تیم دوم جدول یعنی رئال مادرید فاصله دارد.