به گزارش پارس رشادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت محمد رضا خلعتبری گفت: خلعتبری در دقیقه ۷۰ بازی مقابل تراکتورسازی از ناحیه کشاله پای راست دچار مشکل شد. با توجه به این که او باید به سرعت به اردوی تیم ملی اضافه می شد فرصت نکردیم روی پای او بررسی انجام دهیم و بلافاصله این بازیکن پس از اتمام بازی به فرودگاه رفت.

وی افزود: در امارات پزشکان تیم ملی از پای او MRI می گیرند و متوجه می شوند که آسیب دیدگی در پای خلعتبری وجود دارد و اعلام می کنند حدود ۳ هفته باید استراحت کند. پزشکان تصمیم بسیار خوبی می گیرند و ما درخواست کردیم که او به سرعت به ایران بازگردد. در ایران به طور مداوم کارهای درمانی را روی پای خلعتبری انجام دادیم و شرایط به گونه ای بود که وی فقط برای خواب از پیش ما می رفت.

رشادی در مورد اینکه آیا خلعتبری به دیدار مقابل استقلال می رسد، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست. کارهای درمانی را روی پای او به طور مداوم انجام می دهیم. خلعتبری در بخشی از تمرینات کنار تیم کار می کند اما بیشتر زیر نظر ما مشغول انجام حرکات درمانی و فیزیوتراپی است. اینکه او آیا می تواند بازی کند در لحظات آخر و فردا مشخص خواهد شد. چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که بر اساس MRI گرفته شده پای خلعتبری دچار آسیب دیدگی است و باید مراحل درمان را با دقت انجام دهیم.

وی در مورد وضعیت احمد جمشیدیان گفت: جمشیدیان شرایط خوبی دارد و در ۲ - ۳ روز گذشته بدون مشکل کنار تیم تمرین کرده است. او برای حضور مقابل استقلال مشکلی ندارد.