به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، رئال مادرید و گالاتاسرای چهاردهم فروردین در لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

" دیدیه دروگبا" مهاجم ۳۵ ساله گالاتاسرای درباره شرایط خود برای دیدار با رئال مادرید گفت: اگر بگویم ۱۰۰ درصد آماده هستم دروغ گفته ام. اما تمام تلاشم را برای کمک به تیمم می کنم. می دانم که آنها بازیکنان بسیار بزرگی دارند و البته مربی بسیار کامل. اما تیم ما نیز شرایط خوبی دارد. بازیکنانی که به تازگی به تیم ما پیوستند تاثیر خوبی در تیم ما گذاشته اند. انتظارات از من در گالاتاسرای بالا است و باید تمام تلاشم را بکنم تا بتوانم انتظارات را برآورده کنم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای من شرایط خاصی دارد و امیدوارم بتوانم عملکرد مطلوبی برابر رئال مادرید داشته باشم.

" دروگبا" درباره شرایط خود در ترکیه ادامه داد" از زندگی در ترکیه راحت هستم ترکیه کشور زیبایی است و از لحاظ فرهنگی شرایط خوبی دارد و خانواده ام در اینجا احساس راحتی می کنند.

مهاجم ۳۵ ساله ساحل عاجی گالاتاسرای ادامه داد: من با لیگ قهرمانان رابطه خاصی دارم. ۹ فصل به همرای مارسی و چلسی در لیگ قهرمانان بازی کردم و در نهایت سال گذشته با چلسی توانستم قهرمان این بازیها شوم که بزرگترین افتخار دوران فوتبالی ام بود. وقتی که با چلسی قهرمان شدم و این تیم را ترک کردم فکرش را نمی کردم که مجددا فرصت بازی در لیگ قهرمانان را داشته باشم.