به گزارش پارس عباس محمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز شنبه با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: نتیجه این بازی ارتباط مستقیمی به دیدار چند هفته دیگر این دو تیم که قرار است در لیگ برتر با هم بازی کنند، دارد و همین مسئله حساسیت دیدار فردا را بالا می برد.

وی افزود: هر تیمی که این بازی را ببرد با انگیزه بالایی در دیدارهای باقیمانده لیگ برتر شرکت می کند و حتی به نظر من، برنده دیدار روز شنبه شانس قهرمانی در هر ۲ جام را خواهد داشت.

هافبک استقلال اضافه کرد: شرایط استقلال و سپاهان مشابه یکدیگر است. هر ۲ تیم پس از این دیدار باید چند بازی پشت سر هم انجام بدهند. ما و سپاهان پس از بازی روز شنبه باید در ۲ دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان به میدان برویم که این مسئله شرایط را دشوار کرده است. اگر خدا کمک کند و هواداران روز شنبه به خوبی مثل همیشه از ما حمایت کنند، می توانیم سپاهان را شکست بدهیم.

محمد رضایی خاطرنشان کرد: جا دارد از بازیکنان استقلال تشکر کنم چون تنها به عشق هواداران بازی می کنند و هیچ منفعتی جز خوشحالی هواداران نمی خواهند. انشاا… اگر همین هواداران که در سرما و گرما پشتیبان استقلال بوده، روز شنبه هم از ما حمایت کنند سپاهان را شکست داده و به فینال جام حذفی صعود می کنیم. پیروزی مقابل سپاهان نقطه عطفی برای ما می شود تا در ادامه بازی های لیگ برتر با روحیه بالا شرکت کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه نیز یادآور شد: این مسئله دیگر کلیشه ای شده و چنانچه هر خبرنگاری از ما درباره این موضوع سئوال کند، می گوییم سوال بعدی لطفا! این اولین سالی بود که شب عیدی بدون پول به خانه رفتیم. مسئولان استقلال تلاش می کنند مشکل مالی را برطرف کنند. امیدوارم وزارت ورزش این مشکل را پیگیری کند و تصمیمی درباره این مسئله بگیرد. یا استقلال را به بخش خصوصی واگذار کنند یا به تیم بودجه بدهند.

وی در خاتمه سخنان خود به خانواده نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال که در غم مادرش عذادار است، تسلیت گفت.