به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تیم فوتبال اسپانیا با پیروزی ارزشمند برابر فرانسه به صدر جدول گروه خود در مقدماتی جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ برزیل صعود کرد.

ویسنته دل بوسکه سرمربی « ماتادورها» پس از این پیروزی گفت: بسیار خوب بازی کردیم. زمانیکه تیم حریف ۱۰ نفره شد، تمرکز کافی نداشتیم و نزدیک بود پیروزی را با تساوی عوض کنیم. از عملکرد تک تک بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. " آربلوا" برابر" ریبری" به خوبی بازی کرد و توانست او را مهار کند. امروز نه تنها در زمین مسابقه بلکه روی نیمکت تیم نیز پر جُنب و جوش بودیم. این حرارت و شور و شوق باید در اسپانیا ادامه پیدا کند. امروز توانستیم به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم. این مهمترین نکته بازی ما برابر فرانسه بود. در روزهای اخیر شک و شبهات زیادی درباره عملکرد ما در رسانه ها مطرح شد و برای ما مهم بود که بتوانیم در بازی برابر فرانسه سر بلند از بازی بیرون بیاییم و این انتقادها را ساکت کنیم. باید این شیوه بازی خود را حفظ کنیم زیرا بازی خوبی انجام می دهیم.

سرمربی ۶۲ ساله اسپانیا ادامه داد: بازی بعدی ما در مقدماتی جام جهانی چند ماه آینده است. بنابریاین تا آن زمان وقت کافی داریم و باید تمرکزمان را معطوف به جام کنفدراسیون ها کنیم.

اسپانیا شب گذشته با پیروزی ارزشمند در « پارک دو پرنس» ، عملکرد ضعیف قبلی خود برابر فنلاند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ را جبران کرد.