به گزارش پارس ، یحیی گل محمدی در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار دوستانه پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: بازی تدارکاتی خوبی بود، بعد از ۴ و ۵ روز تعطیلی چندین جلسه تمرینی در نظر گرفته بودیم و با توجه به اینکه دیدار ما مقابل داماش در جام حذفی در چمن مصنوعی برگزار می شود، در نظر گرفتیم تا یک دیدار دوستانه در این گونه زمین برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و بازیکنان به خوبی محک خوردند تا در این گونه زمین ها آماده شوند و بتوانیم مقابل داماش به خوبی ظاهر شویم. بعد از ۵ روز تعطیلی، بازیکنان از لحاظ بدنی قفل کرده بودند و ما در این تمرینات شرایط را بررسی کردیم، امروز استراحت خواهیم داشت و کار خود را برای آمادگی ایران مقابل پیکان از فردا آغاز می کنیم که سه جلسه تمرین خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره استعفایش تصریح کرد: من درباره این مسائل قبلا صحبت کردم، اگر مهدی زنگ نمی زد این اتفاق رخ می داد، او زنگ زد و مرا از این کار منصرف کرد. این صحبت ها قدیمی شده و ترجیح می دهم در مورد شرایط فعلی صحبت کنم.

گل محمدی در خصوص اینکه مهدوی کیا در بازی روز گذشته با لباس شخصی حاضر شده بود و روی نیمکت تیم ملی نوجوانان نشست، یاد آور شد: مشکل خاصی وجود ندارد، مهدوی کیا صبح روز گذشته به خوبی تمرین کرد و با تماسی که با من داشت اعلام کرد که نمی خواهد در بازی عصر حاضر شود، من هم قبول کردم، مهدوی کیا کنار بازیکنان پرسپولیس است و جای دوری نخواهد رفت، او هر جا باشد همین حوالی است.

وی درباره خداحافظی مهدوی کیا افزود: طبق صحبت های انجام شده قرار است در صورت راهیابی به فینال جام حذفی آخرین بازی خود را انجام دهد و از فوتبال خداحافظی کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا در دیدار فینال به او میدان خواهد داد، گفت: هم اکنون زود است در مورد این مسائل صحبت کنیم، بگذارید ببینیم به فینال راه پیدا می کنیم یا خیر، در صورت صعود هماهنگی های لازم را انجام می دهیم.