به گزارش پارس پایگاه خبری تودی زمان ترکیه روز پنجشنبه به نقل از مورینیو که برای مشاهده دیدار تیم های گالاتاسرای و قیصری اسپور در چارچوب لیگ فوتبال باشگاه های برتر ترکیه به این کشور سفر کرده بود، نوشت: تمام تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا، تیم های قدرتمندی هستند و گالاتاسرای نیز از این امر مستثنی نیست.

به گزارش ایرنا، وی گفت: تیم گالاتاسرای با داشتن هواداران بسیار هم اکنون در صدر لیگ فوتبال باشگاه های برتر ترکیه قرار دارد و این تیم توانسته است از مرحله گروهی و دور حذفی با پیروزی با تیم شالکه آلمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا گام بگذارد.

وی با اشاره به بازیکنانی که تیم گالاتاسرای به خدمت گرفته است، افزود: تیم گالاتاسرای هم اکنون دیدیه دروگبا و وسلی اشنایدر که سابقه حضور در تیم های برتر فوتبال جهان را دارند به خدمت گرفته است، افزون بر آن این تیم امانوئل ابوئه بازیکن پیشین آرسنال و فیلیپه ملو از تیم یوونتوس را در اختیار دارد ضمن آنکه مربی به نام فاتح تریم هدایت تیم گالاتاسرای را برعهده دارد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه اظهارداشت: با توجه به شرایطی که تیمی گالاتاسرای دارد به نظر دیدار تیم های رئال مادرید و گالاتاسرای بسیار سخت خواهد بود.