به گزارش پارس به نقل از ایسنا، آرنود رمزی نویسنده و فیلیپ برکویچی کاریکاتوریست و طراح کتابی به شکل نقاشی متحرک و کاریکاتور با عنوان" پاریس لایق یک شیخ است" به بررسی و پشت پرده حضور مالکان قطری در این باشگاه پرداخته است که پنجشنبه هفته آینده وارد بازار خواهد شد.

ابراهیموویچ ۳۱ ساله شخصیت اصلی این کتاب است. وی در کنار ناصر الخلیفه مالک و لئوناردو مدیرفنی این تیم نیز در کنار زلاتان قرار دارند. در این کتاب همچنین حاتم بن عرفا و آرسن ونگر نیز به عنوان بازیکن و مربی حضور دارند.

فیلیپ برکویچی درباره جزئیات این کار گفت: کار این کتاب ۴ ماه تمام طول کشید. انجام کار طنز برای اسطوره ها و مسخره کردن آدم های بزرگ کار معمول و جا افتاده ای است و به این خاطر پاری سن ژرمن و زلاتان ابراهیموویچ انتخاب شدند.

قرار است دو کتاب دیگر درباره زلاتان ابراهیموویچ نیز به زوده روانه بازار شود که برکوویچی کار طراحی یکی از آنها را بر عهده دارد. یکی از این کتابها" نقل قول های غیرواقعی" و دیگری" در پوست زلاتان" نام دارد.

وی درباره شخصیت کارتونی زلاتان ابراهیموویچ گفت: زلاتان در این کتاب شخصیتی دارد که زودرنج و عصبی است و خیلی سریع درباره مسائل جزئی عصبی می شود. کلا ما با پاری سن ژرمن در این کتاب سوژه داشتیم. زلاتان را با بینی عقابی و چانه کشیده طراحی کردیم. در واقع ما کاریکاتور کسی را کشیدیم که خودش خیلی شبیه کاریکاتور است!