به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، سرخیو بوسکتس - هافبک دفاعی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا - قبل از بازی های لاروخا (تیم ملی اسپانیا) در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، گفت: با حریفان سرسختی روبرو هستیم. نباید فنلاند را دست کم بگیریم در غیر این صورت کارمان برابر این تیم مشکل خواهد شد. بازی با فرانسه هم بازی فینال نیست اما تعیین کننده است. تیمی که در بازی اسپانیا و فرانسه پیروز شود، شانس زیادی برای رسیدن به جام جهانی دارد اما سه امتیاز بازی با فنلاند به اندازه بازی با فرانسه مهم است.

سرخیو بوسکتس درباره رقابت بازیکنان رئالی و بارسلونای در تیم ملی اسپانیا، گفت: قضیه آن طوری که مردم فکر می کنند نیست، ما در تیم ملی اسپانیا همگی در یک جبهه قرار داریم و هیچ رقابتی بین ما وجود ندارد.

وی در ادامه با حمایت از ویسنته دل بوسکه، گفت: در انتخاب بهترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲ تقلبی صوت نگرفته است و دل بوسکه با شایستگی این عنوان را کسب کرده است. بیش از این نمی خواهم در این باره صحبت کنم زیرا ما آمده ایم تا درباره بازی صحبت کنیم.

هافبک دفاعی تیم ملی اسپانیا در ادامه با تمجید از سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید - گفت: اگر من می توانستم او را به بارسلونا می آوردم اما نمی توانم.