به گزارش پارس ، رسولی‎ نژاد که چند روز در استان لرستان اقامت داشت، در گفت‎ وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: بدون شک و با آمدن چمن‎ گلی کشتی فرنگی بیشتر پیشرفت می‎ کند و من به این مهم خوشبین هستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد سرانه فضای ورزشی کشور، گفت: توزیع سرانه در کشور عادلانه نبوده و باید عدالت را در سرلوحه امور قراردهیم. یکی از برنامه‎ های اصلی ما در وزارت بحث عدالت محوری است و به شرط تأمین اعتبار، فضاهای ورزشی را توسعه می‎ دهیم.

رسولی‎ نژاد با ابراز نارضایتی از سرانه فضای ورزشی در لرستان که بیش از۵۰ سانتی‎ متر است، تصریح کرد: استان‎ هایی داریم که سرانه‎ ی ورزشی آنها بالای یک سانتی‎ متر است. با توجه به پتانسیل بالا ورزش در لرستان بایداین سرانه افزایش پیدا کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، در ادامه به برخی از استانداران ورزش‎ دوست اشاره کرد و افزود: استاندار زنجان هر ماه نشست شورای ورزشی برگزار می‎ کند و بیشتر مسابقات ورزشی درآن استان را از نزدیک مشاهده می‎ کند اما در بیشتر استان‎ ها، معمولاً استانداران در جلسات ورزشی شرکت نمی‎ کنند و برای آنها ورزش در اولویت نیست.

وی در پایان تأکید کرد: هرچه پول در ورزش هزینه کنیم بازهم کم است و هزینه در ورزش سبب می‎ شود سایر مفاسد اجتماعی کمتر شوند.