به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی های صورت گرفته در خصوص عدم برگزاری دیدار برق شیراز و شهرداری تبریز را به شرح زیر اعلام کرد:

پس از بررسی اعاده دادرسی باشگاه برق شیراز و مستندات پرونده با ذکر دلایل و ارسال بلیت های خریداری شده جهت پرواز بازیکنان به تبریز، تصمیم و اراده باشگاه به انجام مسابقه را اعلام کرده و اظهار داشتند که با وجود حضور کادر فنی و سرپرست باشگاه در فرودگاه شیراز در ساعت مقرر، تعدادی از بازیکنان حضور نیافته و فقط ۶ بازیکن در فردوگاه حاضر شدند که با توجه به گزارشات کارشناسی کمیته مسابقات، کمیته انضباطی با بررسی درخواست باشگاه و مدارک ارائه شده بدوا با قبول درخواست اعاده دادرسی با صدور قرار دستور موقت از دادنامه ۱۳۲۴ مورخ ۲۲/۱۲/۹۱ (در مورد حذف تیم برق شیراز از جدول مسابقات) رفع اثر کرده و این تیم می تواند طبق برنامه اعلامی کمیته مسابقات در مسابقه های آینده خود حضور یابد و در مسابقه انجام نشده این تیم با شهرداری تبریز هم پس از بررسی های میدانی و رسیدگی نهایی، نتیجه متعاقبا اعلام می شود. رای صادره قطعی است.

بر همین اساس تیم برق شیراز در رده بندی جدید با ۲۲ بازی و ۱۹ امتیاز در مکان ۱۳ جدول و تیم شهرداری تبریز با ۲۲ بازی و ۴۰ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارند.

* پاداش برای مایلی کهن

کمیته انضباطی با اعلام رای خود در خصوص رفتار پسندیده، جوانمردانه و منش پهلوانی سرمربی تیم گهر دورود، ضمن عذرخواهی از محمد مایلی کهن، مبلغ ۵۰ میلیون ریال به این سرمربی پاداش اعلام کرد.

* جریمه و محرومیت برای تیم های لیگ برتری

دیدار دو تیم گاز خوزستان و دبیری تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال در اهواز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم گاز خوزستان تخلفاتی صورت گرفت. همچنین رشید قلی پور بازیکن تیم دبیری تبریز به دلیل اعتراض به داور، از زمین مسابقه اخراج شد. کاویانی، سرپرست تیم دبیری تبریز هم در حین بازی، بازیکنان را از زمین مسابقه خارج کرد و مسابقه با ۶ دقیقه تاخیر مواجه شد. کمیته انضباطی پس از بررسی به دلیل تخلف تماشاگران تیم میزبان، باشگاه گاز خوزستان را به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رشید قلی پور به دلیل تخلفش به مدت ۸ جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کاویانی، سرپرست تیم دبیر تبریز به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای پیروز قربانی

کمیته انضباطی پیروز قربانی را به دلیل عدم رعایت ماده ۲۳ آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* جریمه نقدی برای سرپرست و بازیکن سپاهان

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و صبای قم از سری رقابت های لیگ برتر از هفته بیست و نهم در اصفهان برگزار شد که ازسوی رسول خوروش، مدیر تیم سپاهان و امید ابراهیمی، بازیکن تیم سپاهان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی رسول خوروش، مدیر تیم سپاهان و امید ابراهیمی، بازیکن تیم سپاهان را جداگانه به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

* جریمه برای مربیان تیم صبای قم

دیدار دو تیم استقلال و صبای قم از سری رقابت های لیگ برتر از هفته بیست و هشتم در قم برگزار شد که از سوی رضا محتشم و سهراب بختیاری زاده تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس رضا محتشم طبق بند یکم ماده ۲۲ آئین نامه به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و شرکت در مسابقات محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. سهراب بختیاری زاده نیز به مدت ۳ جلسه از همراهی تیم مربوطه و شرکت در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* جریمه نقدی برای باشگاه پرسپولیس

دیدار دو تیم راه آهن شهر ری و پرسپولیس از سری رقابت های لیگ برتر در حالی ۲۰/۱۲/۹۱ برگزار شد که از سوی طرفداران تیم پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.