به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن رضایی عصر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر در انتخابات آتی موفق بشوم برای بانوان، کشاورزان، کارآفرینان و جوانان برنامه های خاصی را در نظر دارم که به مراتب به همه آنها خواهم پرداخت.

وی ادامه داد: مردم در ماه های اول ریاست جمهوری آینده باید برخی از گرانی ها را تحمل کنند لذا نقدینگی های که هم اکنون به صورت سیلاب درآمده است باید آرام شود.

رضایی با اعلام این که نرخ تورم را در صورت موفقیت در انتخابات یک رقمی خواهم کرد افزود: برنامه های بسیاری را برای اقتصاد کشور و رشد آن در نظر دارم.

وی در ادامه سخنان خود به مذاکرات ۵+۱ اشاره کرد و گفت: هم اکنون مذاکرات ۵+۱ خوب است اما باز هم در صورت موفقیت در این انتخابات روند فعلی را دنبال نخواهم کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: در روند فعلی مذاکرات ۵+۱ فقط دشمنان از زمان سوءاستفاده می کنند، اما من این مذاکرات را در چارچوب قوانین رهبری و با حفظ ارزش های انقلاب ادامه می دهم.

*کشور را استان محور هدایت می کنم

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به تحول و پیشرفت کشور را استان محور هدایت و اداره می کنم و از تمام ظرفیت های استان های کشور استفاده خواهم کرد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام توجه به ورزش، رسانه و جوانان را از مهم ترین برنامه های خود دانست و گفت: رونق و افزایش معیشت مردم، کمک به قشر محروم و افزایش درآمد قشر کم درآمد جامعه نیز از دیگر برنامه های من است.

*حضور ۳۰ میلیون نفر در انتخابات آتی

رضایی اعلام کرد: پیش بینی می کنم ۳۰ میلیون نفر در انتخابات آتی حضور پیدا کنند.

وی افزود: ملتی که این انقلاب را با خون هزاران شهید به دست آوردند سرنوشت کشور را نیز خود به دست می گیرند و با حضور پرشور در انتخابات و رأی دادن به فرد اصلح بار دیگر با آرمان های این انقلاب پیمانی مجدد می بندند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به عملکرد دولت احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: عملکرد دولت احمدی نژاد خوب است ولی باید نحوه اجرای برخی از طرح ها اصلاح شود.

رضایی ادامه داد: دولت فعلی در اجرای طرح هایی چون مسکن مهر و یارانه ها خوب عمل کرده است اما در اجرا کمی با نقص مواجه است که باید اصلاح شود.