به گزارش پارس به نقل از تیتریک، با نزدیک شدن به ایام یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از صفحه ی ویژه ای شامل دیدگاه های رهبر انقلاب اسلامی درباره ی انتخابات رونمایی کرد.

در صفحه ی ویژه ی انتخابات KHAMENEI. IR، بیانات و دیدگاه های رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات در قالب های مختلفی مانند « مجموعه توصیه های انتخاباتی» ، « کتابچه های گزیده بیانات موضوعی» ، « پیامک» و دیگر تولیدات به مخاطبان ارائه و تا ایام انتخابات به صورت منظم به روز خواهد شد.

این صفحه در اولین مطلب خود را به معرفی « اصول رقابت سالم » در کلام امام خامنه ای پرداخته و در آن، مجموعه ای از اصول برای رقابت سیاسی سالم را طی بیست دو سال اخیر توسط ایشان تبیین شده است را به صورت کتاب الکترونیکی با فرمت PDF برای دانلود قرار گرفته است.

به عنوان مثال ایشان در نماز جمعه بهمن ماه سال ۱۳۹۰ درباره فضای رقابت در آستانه انتخابات فرمودند: « آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است؛ رقابتِ بدون تهمت زنى و بدگوئى به یکدیگر است. فضاى انتخابات باید سالم باشد. « ۱۳۹۰/۱۱/۱۴