به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، در جریان هفته جاری بود که خبری در برخی رسانه های مجازی منتشر شد که البته با سانسور و عدم پوشش خبری بسیاری از رسانه های منتسب به جریان اصلاح طلب و فتنه گران مواجه شد، “ موسوی خویینی ها” پدرخوانده فتنه در یکی از جلسات محفلی اصلاح طلب ها با اشاره به زمزمه های کاندیداتوری “ محمد خاتمی” در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد شدید از احتمال کاندیداتوری محمد خاتمی او را فاقد قابلیت های لازم برای کاندیداتوری و نمایندگی جریان حامی فتنه در انتخابات عنوان کرده بود.

“ موسوی خویینی ها” که از طریق اطرافیان و مطالعه فضای سیاسی اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده بود که احتمال کاندیداتوری خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد ضمن انتقاد شدید از حضور رییس جمهور دوران اصلاحات در انتخابات، حملات گسترده ای را علیه وی در این جلسه محفلی ترتیب داد که با واکنش سریع عناصری از حامیان فتنه مواجه شد.

بلافاصله پس از انتشار این اظهارات در برخی از سایت ها بود که تعدادی از عناصر فتنه از جمله نعیمی پور از عناصر جبهه مشارکت با شتاب به دیدار خویینی ها رفتند تا از صحبت های اخیر وی علیه خاتمی گله گذاری کنند.

در ابتدای این دیدار مهمانان ضمن ابراز نارضایتی از سخنان پدرخوانده، این سخنان را باعث ایجاد جدایی و اختلاف میان اصلاح طلبان دانستند و در ادامه متذکر شدند که چنین صحبت هایی از سوی موسوی خویینی ها وحدت اصلاح طلبان را با چالش مواجه کرده و باعث ضعیف شدن جریان اصلاح طلب در آستانه انتخابات می شود.

بنابر اطلاعات کسب شده از سوی خبرنگار ما از این جلسه که محتویات آن نقل محافل اصلاح طلبانه است، موسوی خویینی ها بلافاصله پس از اتمام گله گذاری رفقای خود ضمن تاکید دوباره بر حرف های اخیر خود اعلام می کند “ در خصوص خاتمی و اینکه وی فاقد قابلیت های لازم برای کاندیداتوری و نمایندگی اصلاح طلبان است واقعیت را گفته ام و باز هم روی گفته های خود تاکید می کنم. خاتمی قابلیت کاندیداتوری اصلاح طلبان را ندارد و نمی تواند جریان اصلاح طلب را نمایندگی کند، من حق دارم نظر خود را در این خصوص بیان کنم و به حرف های خود اصرار دارم و معتقدم که این واقعیتی انکارناپذیر است” .

خویینی هایی که در میان بهت و حیرت اعضای حاضر در این جلسه محفلی علیه خاتمی موضع گرفته بود در ادامه اینگونه می گوید که انتخاب خاتمی به عنوان یازدهمین رییس جمهور ایران با روح قانون اساسی همخوانی ندارد.

گفتنی است پدرخوانده در انتهای این جلسه ضمن یادآوری یکی از پیام های خود به “ آیت الله هاشمی” در خصوص کاندیداتوری وی در سال ۸۴ گفت: “ در سال ۸۸ هم عین همین مطلب را به آقای هاشمی گفتم و نظر خود در خصوص عدم حضور وی در انتخابات را به او گوشزد کردم” .