به گزارش پارس ، محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از قطعنامه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مبنی بر تصویب حمله رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: اخیرا رژیم صهیونیستی اعلام داشته که اگر سایر کشورها نیز به او کمک نکنند تهاجم خود علیه ایران را دنبال خواهد کرد؛ در حالی که همه می دانیم رژیم صهیونیستی به مدت ۶۰ سال است که نتوانسته در مقابل ملت فلسطین که تنها سلاح شان سنگ است مقابله کند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که رژیم صهیونیستی پیشرفته ترین و مجهزترین سلاح های روز را در اختیار دارد اما نتوانسته است در این مدت در مقابل ملت فلسطین بایستد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی، تروریستی است، گفت: گرچه رژیم صهیونیستی دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته است اما از لحاظ توانایی نظامی مانند بادکنکی است که با کوچک ترین تلنگر منفجر می شود؛ چرا که این رژیم ادعا داشته که به دور خود گنبد آهنینی دارد و هرگونه تجاوز را پاسخ می دهد.

آصفری خاطرنشان کرد: اما پهپادهای جمهوری اسلامی ایران که به دست دانشمندان ایران ساخته شده بود توسط نیروهای حزب الله لبنان تا عمق ۶۰،۷۰ کیلومتری اسرائیل پیش رفتند و آنها اصلا متوجه این موضوع نشدند.

وی افزود: امروز اسرائیل برای ایران مانند کانتینر و کانکسی است که پر از مواد منفجره بوده و با اولین کبریت جمهوری اسلامی ایران منفجر می شود و دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بنابراین رجزخوانی های اسرائیل در این چند روزه به قد و قواره آن نمی آید و مطمئن باشند اگر حرکتی را علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کنند نیروهای مسلح ما که از توانمندی بالا و به روزی برخوردار هستند نمی گذارند که این جنگ، جنگ فرسایشی باشد و در اولین روزها تکلیف اسرائیل را در مورد تهاجم علیه ایران روشن می کنند.

آصفری ادامه داد: اگر کشوری بخواهد در جهت حمله نظامی و یا تهدید نظامی به ایران از اسرائیل حمایت کند مطمئنا آنها پایگاه هدف جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و ما آن را به عنوان پایگاه هدف خود قلمداد خواهیم کرد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته یی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تمام اسناد و شواهد گویای این است که بزرگ ترین پایگاه آموزش تروریست ها اسرائیل است و در ترور دانشمندان هسته یی ما متهمینی که دستگیر شده اند اعتراف کردند که در آموزش های خود از حمایت مالی و پشتیبانی رژیم صهیونیستی برخوردار بودند.

وی تاکید کرد: تمامی این اسناد نشان دهنده این است که اگر قرار است با کشوری به عنوان حامی تروریست برخورد شود که سلاح هسته یی در اختیار گروه های تروریستی می گذارد آن رژیم صهیونیستی است چرا که جمهوری اسلامی ایران نه سلاح هسته یی داشته و دارد که بخواهد در اختیار گروه های جنبش های آزادی بخش قرار دهد.

آصفری ادامه داد: متاسفانه رژیم صهیونیستی که بزرگ ترین زرادخانه های کلاهک هسته یی را در اختیار دارد خطری برای خاورمیانه به شمار می رود و کشورهای حوزه خلیج فارس نباید از این جنگ روانی که رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران راه اندازی کردند از این موضوع غافل شوند.