به گزارش پارس به نقل از فارس، انتشار تصویری از یک فرد ناشناس در شبکه اجتماعی « توئیتر» که روی پشت بام ساختمانی در بوستون در جریان بمب گذاری های عصر روز گذشته در خط پایان مسابقات دو ماراتن دیده می شود، کنجکاوی هایی را در پی داشته است و این در حالیست که مردم آمریکا در راستای تلاش برای آگاه شدن از تراژدی بوستون به شبکه های اجتماعی هجوم آورده اند.

بر اساس این خبر، این تصویر توسط یک دانشجو و آن هم بعد از وقوع دو انفجار در جریان مسابقات دو ماراتن در بوستون گرفته شده است.

این دانشجوی آمریکایی که « دن لامپاریلو» نام دارد در مصاحبه با شبکه خبری « ای بی سی» اعلام کرده است که هنگام وقوع دومین انفجار در فاصله حدود ۶۰ متری از خط پایان مسابقه قرار داشت.

در عکس گرفته شده توسط این دانشجوی آمریکایی آتش و ابری از دود در نزدیکی خط پایان مسابقه که محل وقوع دومین انفجار بود، دیده می شود. در قسمت بالای سمت چپ تصویر نیز مردی دیده می شود که بالای پشت بام ساختمانی در نزدیکی محل انفجار قرار دارد.

در ادامه این خبر نوشته شده که هویت این مرد معلوم نشده و هیچ نشانه ای مبنی بر رابطه او با بمب گذاری های بوستون وجود ندارد.

این تصویر با عبارت « سقف ماراتن بوستون» در توئیتر به گردش در آمد و نظریه پردازان در تعجب هستند که چرا این فرد به ناآرامی هایی که پائین پای او به وقوع پیوسته، بی تفاوت است.

صحبت درباره این مرد مرموز بالای پشت بام ساختمان محل بمب گذاری های بوستون به اداره پلیس این شهر رسید و مقامات مربوطه در حال حاضر در حال بررسی عکس هستند.

علاوه بر این، پلیس بوستون نیز به دنبال بمب گذاری های روز گذشته از شبکه های اجتماعی استفاده کرده است تا به اطلاعات مفید شاهدان انفجارها دسترسی پیدا کند.

در ادامه این خبر آمده است که شبکه های توئیتر و فیس بوک روز گذشته به دلیل قطع شدن خدمات تلفن همراه در بوستون به طور ویژه ای مورد استفاده قرار گرفتند.