به گزارش پارس ، فارس به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، با تشدید درگیری ها در منطقه « الشیخ مقصود» حلب خبرهای بسیاری به گوش می رسد که تاکید می کند، گروه های تروریستی و افراد مسلح مستقر در این منطقه پس از هر درگیری به سرعت اقدام به انتقال مجروحان درگیری ها برای « درمان و مداوای» آنها می کنند.

اما این ظاهر امر است، چراکه پس از مدتی آشکار شد که قضیه « درمان و مداوای» مجروحان درگیری ها ظاهر امر بوده و این گروه های تروریستی در واقع مجروحان این نبردها را به بیمارستان های میدانی خود منتقل می کنند تا پس از درآوردن اعضای مختلف بدن آنها، این اعضا را برای فروش به ترکیه منتقل کنند.

« مجد حدوث» ، یکی از اهالی منطقه الشیخ مقصود تاکید می کند که چنین امری واقعیت دارد. یکی از پسران همسایه ما در یکی از درگیری ها زخمی شد و افراد مسلح او را برای مدوا با خود بردند، اما خانواده اش پس از دو روز جسد او را در حالی که تمام اعضای داخلی آن تخلیه شده بود، در یکی از مناطق یافتند.

این اولین حادثه در نوع خود نیست، چون « فائز» یکی دیگر از اهالی حلب که تا چندی پیش در منطقه بستان القصر» که تحت تسلط عناصر جبهه النصره است، حضور داشت نیز بر این نکته تاکید می کند.

وی به عنوان یکی از شاهدان این قضیه می گوید: هرگاه به هر دلیل انفجاری در این منطقه روی می داد، افرادی را می دیدید که به عنوان کمک به زخمی های حادثه در محل حاضر می شدند و پس از انتقال زخمی ها اقدام به ربودن اعضای بدن آنها می کردند.

این شهروند سوری ساکن شهر حلب در ادامه می افزاید: یکی از دوستان من که در یکی از انفجارها زخمی شده و توسط گروه های تروریستی مورد درمان قرار گرفته بود، پس از بازگشت نزد خانواده اش و بعد از یک ماه فهمید که یکی از کلیه های خود را از دست داده است.

اهالی حلب می گویند که گروه های مسلح قربانیان درگیری ها و انفجارها را در ترکیه به فروش می رسانند و در قبال هر جسد ۱۰ هزار لیره و برای هر زخمی ۱۰۰ هزار لیره سوری دریافت می کنند.