به گزارش پارس ، محمدنبی حبیبی ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با فارس، با تاکید بر ضرورت وحدت میان اصولگرایان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکنون برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان اقدامات زیادی را داشته است.

وی با اشاره به وحدت نظر میان ۱۵ تشکل زیرمجموعه پیروان خط امام و رهبری افزود: با توجه به وحدت نظر میان تشکل ها، اگر روزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان از ما بخواهند به جای سه نفر کاندیدا، یک نفر معرفی کنیم این کار عملی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: باید مجموعه اصولگرایان در صحنه با محوریت روحانیت به سمت یک ائتلاف بزرگ بروند؛ قطعا با این کار با محوریت روحانیت موضوع وحدت اصولگرایان و رسیدن به نامزد واحد تحقق می یابد که البته ما نیز این را عملی دانسته و دنبال می کنیم.

* مردم به نامزد دولتی رای نمی دهند

حبیبی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان مقبولیت نامزد دولت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اذعان داشت: به نظر بنده دولت حق داشتن نامزد را ندارد چرا که تنها مجری برگزاری انتخابات است؛ بنده تعجب می کنم از سئوالات و حرف هایی که در این راستا بیان می شود مگر دولت به عنوان مجری انتخابات می تواند کاندیدایی برای انتخابات داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است دولت تنها مجری خوبی برای انتخابات باشد، تاکید کرد: البته معتقدم که اگر در پنهان نیز فرد خاصی به عنوان نامزد دولت مطرح شود، بازهم مردم به نامزد دولتی رای نخواهند داد.

* از رفتارهای دولت بوی حمایت از شخص خاص در انتخابات استشمام نشود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به میتینگ ۱۰۰ هزار نفری در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: برخی از اقداماتی که از سوی دولت انجام می گیرد بوی انتخاباتی دارد؛ معتقدم شخص رئیس جمهور باید مراقبت کند که از رفتارهای دولت بویی مبنی بر اینکه برای انتخابات نظر خاصی بر فرد خاصی دارد، استشمام نشود.