به گزارش پارس به نقل از کیهان، پایگاه خبری نهرین نت با انتشار این خبر نوشت: افسران سازمان های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و فرانسه کارشناس امور ایران، اتاق عملیاتی با مشارکت کادر برخی گروه های ضدایرانی با هدف اجرای فعالیت های در جهت بی ثباتی و ناامنی در ایران و اختلال در انتخابات، تشکیل دادند.
براساس این گزارش افسران سازمان اطلاعات آمریکا با نظارت « جان سانو» افسر اطلاعات و مدیر عملیات محرمانه توانستند مبلغ ۴۵ میلیون دلار را از کشورهای عربستان، قطر و امارات با هدف پوشش فعالیت ها و اقدامات تبلیغاتی، سیاسی و امنیتی علیه ایران جمع آوری کنند و در خدمت مخالفان قرار دهند.
این برنامه شامل فعالیت های رسانه ای و سیاسی برای اجرای عملیات خرابکارانه و ترور شخصیت ها می باشد.
نهرین نت اعلام کرد: محور فعالیت اتاق عملیات به توصیه و سفارش افسران اطلاعاتی ویژه امور ایران، حمله تبلیغاتی علیه انتخابات و ایجاد احساس منفی در نزد ایرانی ها و القای تقلب می باشد آنان همچنین راهنمایی هایی به رسانه های جمعی غربی و به خصوص رادیو و تلویزیون بی بی سی و صدای آمریکا کرده و به دیگر کانال های عربی وابسته به سازمان اطلاعات عربستان مانند شبکه العربیه و الجزیره و شبکه الشرقیه نیز برای انجام حملات رسانه ای و ایجاد تردید نسبت به صحت انتخابات ریاست جمهوری آینده در ایران و تردید نسبت به سالم بودن آن سفارش کرده اند.
اخیرا طیفی از سلطنت طلبان به کمک بودجه عربستان و مشورت اطلاعاتی انگلیسی ها، شبکه تلویزیونی موسوم به ایران فردا را در لندن راه اندازی کردند. پیش از آن و در سطوح مختلف، برخی عناصر مسئله دار نظیر مهاجرانی و نوری زاده و « محمد-خ» را در مقاطع مختلف از جمله قبل و بعد از فتنه و آشوب سال ۸۸ به بازی گرفتند و این عده ملاقات هایی با مقامات سعودی در ریاض و برخی پایتخت های اروپایی داشته اند.