به گزارش پارس به نقل از بهار، غلامعلی حدادعادل خاطرنشان کرد: احتمال دارد که در انتخابات ریاست جمهوری هر سه نامزد ائتلاف در انتخابات ثبت نام کنند و دو نفر دیگر به نفع دیگری کنار بروند اما این پیشنهاد هنوز نهایی نشده است و ممکن است که همین پیشنهاد اجرایی شود. نماینده مجلس اظهار داشت: سه نامزد ائتلاف سه گانه هیچ شرطی را برای ائتلاف از پیش تعیین نکرده و برای کنار رفتن هیچ قول و قراری نگذاشته اند؛ تعهد ما تعهد به انقلاب است. ما اصولگرا هستیم و معتقدیم که باید به دیگر اصولگرایان در دولت آینده کمک کنیم و هیچ قول و قراری برای مسئولیت ها در آینده میان ما سه نفر گذاشته نشده است.

حدادعادل تصریح کرد: ما در تلاشیم تا جنبه های مثبت دولت فعلی را حفظ کنیم و جنبه های منفی این دولت را در دولت اینده کنار بزنیم و معتقد نیستیم که این خصوصیات فقط در یک شخص خلاصه می شود زیرا ما به دلیل اینکه خصوصیات دولت فعلی را قبول داشتیم از احمدی نژاد حمایت کرده ایم.

وی در رابطه با یارانه ها نیز گفت: یارانه ها ادامه خواهد پیدا کرد و دولت آینده نباید آن را قطع کند اما در دراز مدت باید در راستای این یارانه ها تصمیم گیری شود که این نظام با یارانه ها چه می خواهد بکند. آیا به دنبال این هستیم که همه ملت ایران را کارمند دولت بدانیم و در پایان ماه حقوق به آن ها پرداخت کنیم. وی تاکید کرد: توصیه باید زمانی صورت گیرد که طرف دیگر حاضر به پذیرش آن باشد اما من می گویم اگر در سن و سال آقای هاشمی بودم خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی کردم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امسال دولت برای تشکر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی برنامه ای را در سالن صد هزار نفری ترتیب داده است گفت: من صریحا مخالف این مساله هستم و آن را خلاف شعارهای صرفه جویانه دولت می دانم فکر می کنم اگر هر یک از این صد هزار نفر ۵۰۰ هزار تومان هزینه برای اقامت در تهران به دوش ملت بگذارند این رقم، رقم بالایی خواهد شد بنابراین احتیاجی نیست که برای تشکر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی لشکرکشی صورت گیرد. اگر من جای دولت بودم برای رعایت صرفه جویی این تشکر را به این شکل انجام نمی دادم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سیاست خارجی بار دیگر یادآور شد: اهتمام ما در این عرصه باید بر هماهنگی مسئولان مربوطه در سیاست خارجی در برخورد با مذاکره کنندگان خارجی باشد. حدادعادل همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه چه توصیه ای برای آقای هاشمی دارید گفت: توصیه باید زمانی مطرح شود که طرف دیگر حاضر به پذیرش این توصیه باشد اما من می گویم اگر در سن و سال آقای هاشمی بودم خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی کردم.