به گزارش پارس به نقل از کیهان، سایت « ب» توسط شماری از عناصر جدا شده از یک سایت (وابسته به محسن رضایی) اداره می شود. این گروه ابتدا خود را اصولگرا جا می زدند اما بعدها، به آلت دست محافل فتنه گر تبدیل شدند و هم اکنون تولیدات آنها در خدمت عملیات روانی رسانه های بدنامی نظیر رادیو فردا، کلمه، جرس و بی بی سی قرار دارد.
سایت یاد شده با حمله به خانواده (! ) دکتر لنکرانی مدعی شده که خانواده وی در دوران رژیم شاه در حکومت جایگاه داشته و پدر او از سلطنت طلبان تند بوده و در ساواک نیز مسئولیت داشته است.
این سایت همچنین مدعی شده که دکتر لنکرانی زندگی تجملاتی دارد و همسر او هر ماه با سفر به دبی، خریدهای خود اعم از پوشاک و لوازم خاص را از دبی خریداری می کند.
این سایت حق العمل کار عمله جریان نفاق پس از انجام ترور شخصیت، به خاکستری سازی! خبر خود پرداخته و نوشته است: لازم به ذکر است که از نظر منطقی، نه فرزند در برابر اعتقادات و عملکرد پدر مسئول است و نه زندگی مرفه داشتن و خریدهای ماهانه از دبی جرم تلقی می شود. بلکه روی سخن با این گروه خود عمار پندار است که دست از ظاهرگرایی و تخریب رقیب تحت پوشش ارزشها دست برداشته و برای نقد عملکرد، شاخصهای اصلی را مد نظر قرار دهند.
در پی این حرکت سایت حامی فتنه سبز، دکتر لنکرانی در مصاحبه با صابرنیوز و درباره خانواده خود گفت: مرحومه مادرم، سیده ای بودند مهربان و دلسوز و از هیچ کوششی در جهت تعلیم و تربیت صحیح ما دریغ نمی کردند. انشاءالله خداوند حق ایشان را بر من حلال فرماید و در این ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها، روح همه مؤمنین و مؤمنات و ایشان را قرین رحمت واسعه خود فرماید. پدر بنده در صنعت آلومینیوم فعال بود و آن زمانها، صنعت آلومینیوم در ایران تازه تأسیس و نوپا بود. اما با توجه به مصارف مختلف این فلز سبک و دیر اکسیده شدن آن، به سرعت مورد استقبال و مصرف در صنایع مختلف قرار گرفت. ابتدا پدرم با کار در این صنعت شروع کرد و مدت ها بعد، توانست با تلاش و پشتکار کارگاه و کارخانه ای را راه اندازی کند. ایشان قبل از انقلاب هیچ گونه مسئولیت و سمت دولتی نداشتند.
وی درباره همسر و وضعیت زندگی خویش گفت: الحمدلله در دوران دانشجویی توفیق شامل حال بنده شد، و خداوند توفیق ازدواج با همسر مورد نظرم را عطا کرد و بسیار از زندگی ام راضی هستم. بعد از پایان دوره چهار ساله وزارت از تهران به شیراز برمی گشتیم عمده وسایلی که از تهران آوردیم که قبل از آن آنها را از شیراز به تهران برده بودیم، کتابهای بنده بود وگرنه بقیه وسایل ما در یک وانت جا می شد.
لنکرانی افزود: ما از ابتدا که زندگی مشترکمان را شروع کردیم سعی کردیم یک زندگی ساده و مؤمنانه ای داشته باشیم و در زندگی قانع و شاکر باشیم. حقیقتاً افتخار می کنم که همسرم یک خانم قانعی است، ایشان از اول هم این چنین بودند و تا الان هم یک زندگی همراه با قناعتی را گذرانده ایم. ما زمانی که بعد از پایان دوره چهار ساله وزارت از تهران به شیراز برمی گشتیم عمده چیزهایی که از تهران آوردیم که قبل از آن آنها را از شیراز به تهران برده بودیم، کتابهای بنده بود وگرنه بقیه وسایل ما در یک وانت جا می شد.
وی در پاسخ این سؤال چرا بعد از دوره وزارتتان به شهرستان برگشتید؟ می گوید: بنده بعد از دوره وزارت ترجیح دادم به شیراز برگردم و درس و بحث و تحقیقات علمی را در کنار طبابت و درمان در شیراز دنبال کنم. یکبار یادم هست توفیقی حاصل شد خدمت رهبر معظم انقلاب روحی فداء رسیدم، این موضوع را خدمت ایشان عرض کرده و کسب تکلیف نمودم، ایشان به این مضمون فرمودند که « این اموری که شما می گویید، کارهای خوبی است، اما در کنار آنها، امور اجتماعی را هم دنبال کنید» . عرض کردم: حضرت آقا، کار سختی است، هم فعالیت اجتماعی و هم طبابت و هم تحقیقات. رهبر انقلاب به بنده فرمودند: « کار سختی است اما می شود! » بالاخره بنده از ایشان کسب تکلیف کردم و در شیراز به تحقیقات علمی، طبابت و درمان و سیاست و امور اجتماعی در حد توان پرداختم. انشاءالله خداوند از ما راضی و لبخند رضایت بر لبان مبارک رهبری معظم و مردم مؤمن و قدرشناس قرار گیرد.