به گزارش پارس ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، مرتضی بختیاری در جلسه شورای قضایی استان سمنان، تلاش و خدمت‏ گزاری در عرصه ‏ های مختلف را حق مردم ایران دانست.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات پیش‏ رو بیانگر بصیرت، ولایت‏ پذیری و پشتیبانی از سیاست‏ های جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، گفت: امیدواریم با محوریت قانون و با همت و انسجام بیش از پیش به سمت انتخابات پیش رفته و براساس منویات مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به وجود آوریم.

وزیر دادگستری با یادآوری هزینه‏ هایی که فتنه ۸۸ به کشور وارد کرد، اذعان داشت: مطمئناً به حرمت خون‏ های مطهر شهدا، فتنه‏ های انقلاب از بین می‏ رود؛ اما این افراد هستند که باید در امتحانات سربلند و پیروز بیرون بیایند.

وزیر دادگستری با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری (س) و صفات معنوی و بصیرت ایشان، دستیابی به برخی روحیات معنوی و اخلاقی را اکتسابی دانست و افزود: جامعه می‏ تواند با تلاش و همت فراوان به این صفات متعالی دست پیدا کند.

در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وزرا و هیئت دولت نیز در استان سمنان حضور دارند و هر کدام در حوزه کاری خود، مشکلات را مطرح و درخواست‏ های مردمی را رسیدگی کردند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏ های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ ترین برنامه‏ های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

  آخرین سفر استانی رئیس جمهور در خردادماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی ترین سفر استانی احمدی نژاد محسوب می‏ شود.

رئیس جمهور در این سفر در بیش از ۴۵ شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.