به گزارش پارس به نقل از فارس، خودروی حامل محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان در چهارمین دور از سفرهای استانی دولت به سمنان، دقایقی است که در انبوه جمعیت مردم قدرشناس و ولایت‏ مدار سمنان متوقف شده است.

استقبال از احمدی‏ نژاد که قرار بود از ساعت ۸: ۳۰ صبح امروز انجام شود، با تاخیر رئیس‏ جمهور در ورود به فرودگاه سمنان، از حدود ساعت ۱۰: ۳۰ آغاز شده است.

استقبال از رئیس دولت و کابینه دهم از میدان امام خمینی (ره) سمنان استارت خورده است و هم‏ اکنون با گذشت حدود نیم ساعت از آغاز این مراسم، رئیس جمهور هنوز نتوانسته است به میدان سعدی سمنان که در نزدیکی ورزشگاه محل سخنرانی وی قرار دارد، برسد.

بر اساس این گزارش، زمان معمولی طی مسیر از میدان امام خمینی (ره) تا میدان سعدی سمنان در مرکز این شهر، پنج دقیقه است و هم‏ اکنون شمار زیادی از مردم استان سمنان در خیابان های اطراف میدان های امام و سعدی سمنان حضور دارند.

قرار است رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی سمنان به ایراد سخنرانی بپردازد.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏ های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ ترین برنامه‏ های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس جمهور در خرداد ماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی ترین سفر استانی احمدی نژاد محسوب می‏ شود.

رئیس جمهور در این سفر در بیش از ۴۵ شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.