به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در نشستی با حضور حامیان حسن روحانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: اگر بخواهیم از مسیر تقنینی در جامعه تحول ایجاد کنیم باید با قوه قضاییه و حداقل انتخاب ۱۵۰ نماینده در گستره ی ایران اسلامی شروع کنیم اما در حوزه ی اجرایی با انتخاب یک نفر می توانیم هدف خود را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ خرداد فرصتی داریم تا یک نفر را برای بهبود شرایط جامعه انتخاب کنیم تصریح کرد: این انتخاب بسیار تعیین کننده است و همه می دانیم اگر انتخابمان درست نباشد چه مشکلاتی برای مواریث امام، موجودیت شهدا و جانبازان و کشور به وجود می آید.

نوبخت با اشاره به این که نهادهای مدنی وظیفه دارند دیدگاههای خود را به جامعه منتقل کنند تصریح کرد: در امور سیاسی احزاب موظف هستند کسانی را که می توانند در عرصه ی اداره ی جامعه موفق باشند معرفی کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات حسن روحانی ضمن تشکر از همکاری ها و کمک های احزاب اعتدال گرا از جمله حزب اعتدال و توسعه و حزب وفاق ملی برای تشکیل این جلسه گفت: طی بیانیه ای از آقای روحانی برای پذیرش مسئولیت خطیر اجرایی کشور دعوت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه حسن روحانی از ابتدای انقلاب تا امروز همواره منتخب مردم و معتمد نظام بوده است، اظهار کرد: حسن روحانی در دوره ای نماینده مردم در مجلس بوده است و همچنین نماینده نظام و رهبری و امام در مسئولیت های حساس و مختلف بوده است و امروز نماینده مردم در مجلس خبرگان است و ما می خواهیم این چهره خدوم و ارزشمند را به جامعه معرفی کنیم.