به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز گذشته در مصاحبه ای تفصیلی با روزنامه شرق، اتهاماتی را علیه دولت مطرح کرده بود که در گفت وگو با ایسنا، بخش هایی از مطالب منتشر شده از قول خود مانند دست داشتن جریانی در دولت برای برکناری بسیاری از افراد توانمند در استانداری ها و استفاده دولت از صندوق توسعه ملی برای هزینه کرد فعالیت های انتخاباتی را رد کرد و گفت: فکر می کنم جملاتم تا حدودی تغییر پیدا کرده است بنابراین نمی توانم در این زمینه اظهار نظر کنم.

حیدرپور درباره این بخش از مصاحبه خود با روزنامه شرق که گفته بود" بسیاری از افراد توانمند از استانداری ها کنار گذاشته شده اند" این گونه پاسخ داد که منظور من از این مسئله این بود که در فضای استانداری ها نیروهایی بوده اند که می توانسته اند نیروهای مفیدی باشند اما به دلایلی مانند جوان گرایی و یا تحولی که به وقوع پیوسته این نیروها کنار گذاشته شده اند.

وی که از بیان مصداقی نام این افراد خودداری کرد و با تاکید حرف های روز گذشته خود مدعی شد: جابه جایی ها به این صورت بوده که یک قشر از نیروهایی که در استانداری ها و در سیستم اداری وزارت کشور مشغول به کار بودند اعم از فرمانداران و معاونان استانداری در استانداری های مختلف کنار گذاشته شده و نیروهایی جایگزین شده اند که توانمندی های لازم را ندارند.

نماینده مردم شهرضا همچنین درباره اینکه گفته بود" اگر بخواهیم به فرمایش ایشان (مقام معظم رهبری) عمل کنیم باید به سمتی برویم که از دل این دولت فردی را به قدرت نرسانیم" ، گفت: با توجه به اینکه هنوز مطالب عنوان شده خود را در این روزنامه مطالعه نکرده ام، نمی توانم بگویم که چه چیزی گفته ام.

حیدرپور در عین حال بار دیگر ادعای خود را تکرار کرد و گفت: برداشت ما این است که ایشان (مقام معظم رهبری) راضی نیستند این دولت و همفکرانش در دولت بعد حضور داشته و فعالیتشان ادامه پیدا کند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: در این بخش خطابم به رییس جمهور بوده که ضروری است یک بار دیگر فرمایشات رهبری را مطالعه کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه جمله منسوب به خود که بیان کرده بود" بناست که دولت از صندوق توسعه ملی و ذخایر ارزی برداشت کند و با استقراض از بانک مرکزی هزینه های تبلیغاتی و فعالیت های انتخاباتی خود را پیش ببرد" جمله خود را تکذیب و گفت: این جمله غلط است و من این را نگفته ام زیرا از صندوق نمی توان پولی برای تبلیغات برداشت کرد.

وی تصریح کرد: بحثم این بوده که از صندوق توسعه ملی دولت قرار بوده مقداری را به ریال تبدیل کند و با آن یارانه ها را پرداخت کند.

حیدرپور در ادامه درباره اینکه گفته" علاوه بر ولخرجی های داخلی (دولت) از بیرون هم یک گروه برایشان دست می زنند" در پاسخ به اینکه چه ارگانی در خارج برای آن ها دست می زند، گفت: در حال حاضر نمی دانم که در روزنامه جملاتم تا چه اندازه تغییر کرده است، بنابراین نمی توانم بیش از این اظهار نظر کنم.