به گزارش پارس ، محمدزارع فومنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جبهه مردمی اصلاحات به بررسی نامزدهای انتخاباتی پرداخته و اکنون به سه گزینه نهایی رسیده است و تا دو هفته آینده از میان سه نفر گزینه نهایی خود را معرفی می کند.

به گفته وی نامزد مورد حمایت کننده این جبهه فردی خواهد بود اصلاح طلب، میانه رو، معتدل که در چارچوب نظام فعالیت می کند و برنامه مدونی دارد.

فومنی با اشاره به اینکه" جبهه مردمی اصلاحات مستقل از جریان ها وارد صحنه های انتخابات شده است و رسما از یک نامزد حمایت می کند" ، اظهار کرد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز جبهه در حال فعالیت است و نشست های مختلف در این زمینه برگزار کرده و تاکنون در تهران به یک لیست ۱۵ نفره رسیده است که البته این بررسی های همچنان ادامه دارد.

این فعال سیاسی افزود: ما در تمام شهرها و حتی روستاها از نامزد انتخاباتی خود حمایت می کنیم و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی هم نامزد انتخاباتی معرفی می کنیم.

دبیرکل جبهه مردم اصلاحات با اشاره به اینکه" ستادهای هماهنگی این جبهه در سطح کشور فعال شده اند" ، خاطرنشان کرد: فعالیت های جبهه فعلا در سطح ستادی است. ما همایش ها و نشست هایی هم در آینده داریم که اخبار آن را به زودی اعلام می کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه" باید افرادی وارد انتخابات شوند که متخصص، متعهد و دارای برنامه باشند" ، گفت: اگر اصلاح طلبان بتوانند با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند، با توجه به اینکه در میان اصولگرایان تشتت آرا بوجود آمده است، اصلاح طلبان می توانند حماسه ای شبیه دوم خرداد را تکرار کنند.