پارس به نقل از دولت، محمود احمدی نژاد روز گذشته در دیدار نوروزی با اعضای هیات وزیران، استانداران، معاونین وزارتخانه ها و روسای سازمان ها ادامه داد: خدماتی که شما در دوره نهم و دهم ارائه کردید قابل مقایسه با ده ها سال است و در سخت ترین شرایط و فشارهای داخلی و خارجی توانستید فعالیت ها و اقدامات بزرگی را به نتیجه برسانید. وی افزود: در بخش های علمی، فناوری، عمرانی، کشاورزی، صنعت، علوم گوناگون، فضایی، هسته ای، ورزشی، اجرای اصل ۴۴، در هم شکستن حلقه های بسته، احترام به آزادی و رشد فرهنگی کشور اقدامات بسیار بزرگ و چه بسا بی نظیر در طول این دوره صورت گرفت.
الگوی روشن توسعه نداریم
وی همچنین مشکل اصلی اقتصاد کشور را نداشتن الگوی روشن توسعه دانست و گفت: برنامه ریزی توسعه غرب مبنای مادی داشته و بر اساس اسارت ملت ها بنا شده است از این رو اکثر کشورهایی که بر اساس این برنامه ریزی حرکت کرده اند امروز در پرتگاه قرار دارند. لذا ضرورت دارد نگاه و رویکرد توسعه ای و بومی خود را با اتکا به اندیشه و منابع داخلی طراحی و اجرایی کنیم.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همه سلایق در انتخابات اظهار کرد: همانگونه که رهبری عزیز تاکید کردند باید همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا ملت انتخاب خود را انجام دهد و تجربه هم نشان داده، انتخاب ملت همیشه بهترین بوده است. همه باید تابع رای ملت بوده و هر کسی را که ملت انتخاب کرده یاری و پشتیبانی کنند.