به گزارش پارس به نقل از مهر، سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار هدفش از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را خلق حماسه سیاسی خواند و گفت: امیدوارم این انتخابات نیز مانند انتخابات دوره های گذشته با حضور حداکثری مردم برگزار شود تا جهانیان مردم سالاری دینی را بار دیگر در کشور ما شاهد باشند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: کسانی که تا به حال اعلام کاندیداتوری کرده اند از یک موضوع غافل شده اند و آن هم توجه به نسل جوان یعنی توجه به نسل سوم انقلاب است. کاندیداها نه تنها در شعارهایشان به نسل جوان توجهی نکرده اند بلکه از نظر قرابت سنی هم هیچ کدام نماینده قشر جوان نیستند.

وی با بیان اینکه احساس تکلیف کرده ام که بیایم و بحث نسل جوان را مطرح کنم گفت: اما اینکه تا آخر بمانم یا خیر بستگی به ادامه مسیر دارد.

نماینده بیجار در مجلس با اشاره به اینکه مشکل اصلی در کشور ما در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بحران مدیریت است گفت: ما از ظرفیت نخبگان کشور به خصوص نخبگان جوان به نحو احسن استفاده نکرده ایم و اگر قرار باشد حماسه ای اتفاق بیفتد همین جوان ها هستند که آن حماسه را رقم می زنند.

بیاتیان با اشاره به اینکه به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا می کنم، گفت: موضوع کاندیداتوری ام ابتدا در مجمع نمایندگان کردستان مطرح شد و به این نتیجه رسیدیم که به نمایندگی از این مجمع وارد صحنه شوم. در ادامه نیز رایزنی هایی با مجامع و گروه های مختلف خواهم داشت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با ییان اینکه فعلا نه تیم و نه برنامه ای دارم، گفت: اعلام حضورم تنها برای خلق حماسه است چرا که اعتقاد دارم اگر بتوانیم یک درصد به آراء به صندوق ریخته شده در انتخابات اضافه کنیم یک برگ برنده است.

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: می خواهم با حضور در انتخابات تمام افرادی را که در صورت عدم حضورم من به پای صندوق نمی آیند را پای صندوق بیاورم تا حماسه سیاسی و حداکثری خلق کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما آیا تکثر کاندیداها در این شرایط مناسب است، گفت: خیر. تکثر کاندیداها به هیچ وجه مناسب نیست و من معتقدم تعداد کاندیداها باید به کمتر از ۵ نفر برسد. البته به شرطی که گروه های مختلف علی الخصوص اصولگرایان بتوانند به وحدت برسند.

بیاتیان اظهار داشت: با توجه به احتمال کاندیداتوری برخی دولتی ها و وزرا در روزهای آینده، تعداد کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیشتر خواهد شد که این موضوع اصلا به صلاح نیست.