به گزارش پارس به نقل از مهر، رضا سلیمانی اظهار کرد: آنچه در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد، این بود که نمایندگان نظر ایشان را در مورد نامگذاری امسال به نام « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» جویا شدند، ولی آقای هاشمی به سفر رهبر انقلاب به مشهد مقدس اشاره کرده و گفته اند، " هنوز با رهبر معظم انقلاب دیداری نداشته ام تا نظر دقیق ایشان را در مورد نامگذاری امسال جویا شوم" .

وی افزود: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرده که پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب نظر خود را در این مورد خواهد گفت؛ لذا اساساً این بخش از سخنان آیت الله هاشمی، ربطی به موضوع انتخابات نداشته است.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره نظرات خود در مورد مسائل مختلف از جمله انتخابات را به صورت صریح، بیان کرده اند.

در همین زمینه رابط پارلمانی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر موکول شدن اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی به بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب را که توسط یک خبرگزاری و از قول یکی از نمایندگان مجلس نقل شده بود، تکذیب کرد.

حجت الاسلام علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتشار برخی اخبار از جلسه امروز تنی چند از نمایندگان مجلس با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: بنده در این جلسه حضور نداشته ام، اما آنچه از نمایندگان مجلس و حاضرین در این جلسه شنیدم، با آنچه نقل شده است، تفاوت دارد.

وی افزود: آنچه در این دیدار نوروزی مطرح شده است این بوده که نمایندگان مجلس از آقای هاشمی سئوال کرده اند که نظرتان درباره انتخابات آینده، شعار امسال (حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی) و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب چیست؟ که وی گفته، بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب نظر جامعی در این خصوص ارائه خواهم کرد.

رابط پارلمانی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این که برخی خبری از قول یکی از نمایندگان مجلس نقل کرده اند که هاشمی کاندیداتوری اش در انتخابات آینده را به بعد از دیدار با رهبر انقلاب موکول کرده است، صحت ندارد و اتفاقا در تماسی که با آقای پیرموذن داشتم، وی هم تاکید داشت موضوع را به این شکل نقل نکرده است و سئوال مربوط به نظر آقای هاشمی درباره مسائل ذکر شده بوده است.