عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تکرار شعار" زنده باد بهار" از سوی رییس جمهور و انتصاب آن از سوی برخی ناظران به شعار انتخاباتی مشایی گفت: مشایی و احمدی نژاد منظور از این شعار را امام زمان (عج) عنوان کرده اند که با این اوصاف باید گفت احتمالا احمدی نژاد نظرش بر این است که مشایی نایب امام زمان است.

به گزارش پارس به نقل از ایلنا، حسن غفوری فرد افزود: رئیس جمهور گفت منظور من از بهار" امام زمان (عج) " است اگر هم این مساله صحت داشته باشد باید در مورد امام زمان (عج) از عناوینی که در تاریخ چند صد ساله شیعه است، استفاده کرد.

وی افزود: استفاده از تعابیری که در تاریخ شیعه وجود نداشته نوعی بدعت حساب می شود و می تواند منشا بسیاری از مشکلات گردد. به گونه ای که دیدیم بسیاری از مراجع نیز نسبت به این مساله عکس العمل شدیدی نشان داده اند.

غفوری فرد در خصوص به کارگیری لفظ بهار برای مشایی توسط رئیس جمهور عنوان کرد: به نظر می رسد آقایان مشایی را نایب امام زمان می دانند شاید احمدی نژاد هم با نامه هایی که برای مشایی می نویسد و تمجیدهایی که از وی می کند نظرش بر این باشد که مشایی نایب امام زمان است که باید این موضوع را از خود وی پرسید.