به گزارش پارس عفت شریعتی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: متفاوت بودن سلایق سیاسی نمی تواند از حضور افراد در انتخابات جلوگیری کند. این سایق سیاسی باید در انتخابات شرکت کنند؛ چراکه شور و نشاط انتخاباتی مرهون حضور این افراد است.

وی افزود: در کشور ما همچون کشورهای دیگر تشکل ها و گروه های سیاسی مختلفی وجود دارد که با نظام مغایرتی ندارند و همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند، همه سلایق و گروه هایی که زیر چتر نظام فعالیت می کنند باید در انتخابات پیش رو حضور فراگیری داشته باشند.

شریعتی در ادامه با بیان اینکه" برگزاری انتخابات تنها با حضور یک سلیقه خاص، نقص بزرگی است" ، گفت: حضور سلایق مختلف سیاسی کشور که دارای هویت و شناسنامه هستند، موجب افزایش شور و نشاط انتخاباتی در جامعه و همچنین افزایش علاقه و گرایش مردم به شرکت در برنامه های سیاسی و در نتیجه خلق یک حماسه سیاسی می شود.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه" مردم و رهبری از جریان ها و گروه های سیاسی انتظار دارند برای سلامت کارشان تلاش کنند" ، خاطرنشان کرد: سلامت سیاسی جامعه در گرو سالم کار کردن گروه و احزاب است. این گروه ها باید تلاش کنند به دور از منازعات و درگیری های سیاسی به فعالیت بپردازند تا ما شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و خلق یک حماسه پرشکوه سیاسی دیگر باشیم.