سیدمیرهاشم موسوی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص جلسه امروز اعضای شورای مرکزی این جبهه با آیت الله مصباح اظهار داشت: علامه مصباح با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم رضوی به آسیب شناسی گروهها و جریانات سیاسی اشاره داشتند و ریشه آسیب ها و انحرافات سیاسی را در حب دنیا دانستند.

موسوی با اشاره به تأکیدات آیت الله مصباح بر اخلاص در عمل افزود: آیت الله مصباح دلبستگی به پست و مقام و ثروت اندوزی را از عوامل انحراف دانست و در مقابل گفت در این مسیر کسانی پیروزند که در کارشان اخلاص داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: آیت الله مصباح همچنین با اشاره به بحث انتخابات عمل به وظیفه در انتخابات را یک تکلیف الهی دانست و تأکید کرد که نتیجه آن چیزی است که امر خدا در آن مقدر باشد و ما باید در راستای عمل به تکلیف و فرمایشات ولی امر مسلمین اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: از دیگر محورهایی که از سوی آیت الله مصباح مطرح شد شاخص های اصلح بود و بنابراین ایشان بر ارزش ها و اصول اساسی اسلام تأکید کردند و گفتند که این امر در انقلاب محور عمل بوده است.

موسوی با بیان اینکه آیت الله مصباح بحثی درباره مصداق و نامزد نهایی جبهه پایداری مطرح نکرد، گفت: آیت الله مصباح همچنین ضمن تشکر از برنامه محوری جبهه پایداری توجه به واقعیت های جامعه در عرصه های مختلف را از اولویت ها برشمردند و گفتند که اداره امور باید طوری باشد که جریانات سیاسی از بلندپروازی پرهیز کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: گزینه نهایی جبهه پایداری که براساس انتخاب اصلح خواهد بود به زودی معرفی خواهد شد.