به گزارش پارس ، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اظهارداشت: نظام اسلامی ایران طی چند دهه گذشته موفق شده تا شکل واقعی مشارکت مبتنی بر دین را جلوی چشمان مردم جهان متبلور سازد.

وی افزود: فرهنگ اسلامی-ایرانی به عنوان یک الگو در جهان شناخته شده و مشارکت فراگیر مردم نیز گویای پیروزی این الگوی همه جانبه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه همه جریانات سیاسی در افزایش مشارکت مردم می توانند موثر باشند، تصریح کرد: تمامی جریانات موجود در جامعه با سلایق مختلف سیاسی و نگاه های متفاوت در عرصه اجتماع در طول دهه های گذشته با روند رو به رشد مشارکت سیاسی را تجربه کرده اند و به همین جهت دشمنان اسلام امروز تلاش دارند تا با ایجاد اختلاف در میان طبقات مختلف الگوی مشارکت دینی را به شکست بکشانند.

مقتدایی به مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات سال ۸۸ اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام نمی خواهند الگوی مشارکت دینی که در آخرین انتخابات مشارکت ۸۵ درصدی را به رخ دنیا کشید دوباره تکرار شود.

وی در پایان اظهار داشت: تمام اندیشمندان، تاثیرگذاران، نخبگان و آحاد ملت شریف ایران به تقویت روند مشارکت حداکثری در انتخابات آینده کمک کنند.