سیدصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشورورئیس ستادانتخابات امروز در جریان سفر به شهرستان فارساندرچهارمحال وبختیاری در گفت وگوی تلفنی با خبرنگاراجتماعی تسنیم با اعلام مطلب فوق گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه ˈدماوند و فیروزکوهˈ، ˈتنکابن، رامسر و عباس آبادˈ، ˈتویسرکانˈ و ˈایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهیˈ برگزار می شود.

مرتضوی خاطرنشان ساخت: حدود ۶۰هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور برای جمع آوری آراء شرکت کنندگان در انتخابات سال جاری در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ۲۴ خرداد اندیشیده شده است.

مرتضوی از توزیع تعرفه های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از ۱۷ فروردین به بعد برای آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات خبرداد.

وی ادامه داد: برای رای گیری در شعب اخذ رای دو صندوق وجود دارد که یک صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و صندوق دیگر مربوط به شورای شهر و روستا است.

مرتضوی در پایان با تاکید بر بستر سازی برای خلق ˈحماسه سیاسیˈ در انتخابات امسال کشور، امانتداری، قانون مداری وعدالت گرایی را محور فعالیت ستاد انتحابات کشور در راستای تحقق شعار امسال عنوان کرد.