به گزارش پارس کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص نامگذاری سال ۹۲ به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: ملت بزرگ، ولایی، آزاد اندیش و حماسه ساز ایران اسلامی با درک عمیق مسئولیت در اجرای فرمان رهبری نظام در راستای منافع ملک و ملت بی شک همچون راهپیمایی ها با مشارکت حداکثری حیرت جهانیان را برمی انگیزند.

وی خاطرنشان کرد: این امر قطعاً منجر به افزایش قدرت چانه زنی مقامات نظام در مذاکرات ۱+۵ و در یک کلام به زانو در آوردن استکبار جهانی در برابر ایران و ایرانی خواهند شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم سالاری دینی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری برای اعتلای اسلام و ایران زمینه ساز افتخاری ماندگار خواهد شد و مردم ما با عزمی متفکرانه رئیس جمهوری لایق نظام و اعضای شورای شهر شایسته را برمی گزینند.

پیرموذن به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ملت ایران با تمام تنگناها و فشارهای معیشتی با هدف ارزش گذاشتن به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو حاضر شده و ظرفیت عظیم مردم سالاری دینی را به دنیا نشان خواهند داد که این ملت با وجود شرایط تحریم های اقتصادی هرگز صحنه را خالی نمی گذارند.

وی تاکید کرد: هر چند با انتخاب بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آینده به سرعت مشکلات در کوتاه مدت برطرف نمی شود، اما می توان به افق و آینده ای روشن امیدوار بود که رئیس جمهور آینده در حل مشکلات حاد اقتصادی کشور از همه سلایق و اندیشه ها استفاده کرده و با فراخوان تمام نیروهای دلسوز و استفاده از تجربیات آنها بستر خلق حماسه اقتصادی را فراهم می آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال ۹۲ ضرورت دارد از هرگونه شتاب زدگی و عدم بررسی دقیق بودجه و بی توجهی به واگذاری واحدهای تولیدی دولتی به بخش خصوصی پرهیز کنیم، چرا که اقتصاد ما بدون حضور بخش خصوصی نه به شکوفایی می رسد و نه کار آمدی لازم را خواهد داشت.

پیرموذن در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: هنوز شرکت های خصوصی بخش عظیمی از در آمد دولت را می بلعند و شرکت های ناکار آمدی که زیان دهی آنها بسیار بالاست هنوز به بخش خصوصی با تکنولوژی ها و نو آوری های جدید واگذار نشده است.