به گزارش پارس حمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نامگذاری امسال به عنوان « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۹۲ برای ملت و کشورمان از لحاظ سیاسی سرنوشت ساز است زیرا پس از دو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد انتقال قدرت به فرد دیگری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این انتقال قدرت بعد از مصون سازی ملت در فتنه ۸۸ می خواهد با حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات شکل بگیرد که طبیعتاً پس از عبور از فتنه ۸۸ و خنثی سازی توطئه های دشمنان، حضور مردم در انتخابات آینده یک حماسه سیاسی خواهد بود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در انتخابات با اخلاق اسلامی و مشارکت فعال توده های سیاسی در عرصه کشور تحقق پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد این حماسه سیاسی نقش تعیین کننده در ۴ سال آینده کشور خواهد داشت.

ترقی در خصوص حماسه اقتصادی نیز گفت: در سال های گذشته تحریم های اقتصادی دشمنان علیه ما به اوج خود رسید و مقاومت و ایستادگی ملت ما نیز سبب خوداتکایی در عرصه سیاسی شد و طبیعتاً با شکست تحریم های غرب در سال ۹۱و ۹۲ وارد یک سراشیبی کاهش فشارهای غرب علیه اقتصاد کشورمان خواهیم شد و در اینجا حماسه اقتصادی، رشد و پیشرفت کشور آغاز خواهد شد.

وی با تأکید براینکه باید زیرساخت های اقتصادی را فراهم آورد، گفت: در سال ۹۲ می توانیم با حماسه سیاسی وارد یک حماسه اقتصادی شویم و با عبور از تحریم های دشمن زمینه تحقق رشد اقتصادی مناسب و اهداف چشم انداز ۲۰ ساله را فراهم کنیم.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پایان تأکید کرد: تبلور حماسه اقتصادی در شکست تحریم ها و آغاز یک جهش اقتصادی با رشد بالا خواهد بود.