به گزارش پارس محمد اسماعیل سعیدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای بخش های حمایتی در لایحه بودجه ۹۲ گفت: با توجه به اینکه در بخش اجتماعی بعضی از دستگا ه ها نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر، حمایتی هستند، بنابراین بودجه این بخش ها نه تنها نباید کاهش بیابد، بلکه نباد ثابت هم بماند.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه ۹۲ سیاست های انقباضی در پیش گرفته شده و بودجه برخی سازمان ها کاهش یافته و یا نسبت به سال گذشته ثابت مانده، بنابراین تجدید نظر در بودجه این بخش ها ضروری است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تصریح کرد: باید منابع تأمین اعتبار و نیز هزینه های بخش های حمایتی در لایحه بودجه ۹۲ مشخص شده و با توجه به تورم و نوسانات اقتصادی که در جامعه داشتیم، بودجه این بخش ها افزایش یابد که البته این مسئله در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

سعیدی اظهارداشت: به اعتقاد بنده، این موضوع باید در لایحه بودجه ۹۲ که از سوی دولت به مجلس ارائه شده، لحاظ می شد که این مسئله در برخی موارد لحاظ نشده و یا کمتر لحاظ شده که باید به این بخش رسیدگی شود.

وی تأکید کرد: مجلس به طور قطع با اصلاح لایحه، از دستگا های حمایتی در بودجه امسال حمایت های بیشتری خواهد داشت. البته باید منابع آن مشخص شده و در چار چوب قانون این کار انجام شود.