به گزارش پارس به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، احسان الله احسان، سخنگوی طالبان تاکید کرد: ما گروه ویژه ای متشکل از عناصر انتحاری را برای ترور مشرف تشکیل داده ایم. آنها پس از آنکه مشرف وارد پاکستان شود به او حمله خواهند کرد.

رییس جمهوری سابق پاکستان اعلام کرده بود که وی قطعا فردا (یکشنبه) به کشورش بازمی گردد تا در انتخابات تاریخی پاکستان که در ماه مه برگزار می شود شرکت کند و هر گونه خطری را به جان می خرد.

چند ساعت پس از آن که دادگاه پاکستان با تامین امنیت پرویز مشرف موافقت و اعلام کرد که زمینه را برای بازگشت وی پس از پنج سال تبعید آماده می کند و اقدام به بازداشت او نخواهد کرد، جمهوری سابق پاکستان با خبرگزاری فرانسه در دبی مصاحبه کرد.

پرویز مشرف در مصاحبه اش با خبرگزاری فرانسه گفت: صد درصد روز یکشنبه به پاکستان بازمی گردم، قسم می خورم از هر راهی خواه زمینی، دریایی یا هوایی و حتی با قبول خطر مرگ به کشورم باز گردم.

پرویز مشرف در کودتای خونین سال ۱۹۹۹ هنگامی که رییس وقت ستاد مشترک ارتش بود، زمام امور کشور را به دست گرفت و در سال ۲۰۰۸ و هنگامی که آصف علی زرداری در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد از پاکستان خارج شد.

پرویز مشرف در خصوص پرونده ترور بی نظیر بوتو، نخست وزیر سابق و همسر زرداری در یک حمله انتحاری در ۲۷ دسامبر ۲۰۰۷ میلادی تحت پیگرد قرار گرفت.