رسانه های بداخلاق و تکنوکرات داخلی بار دیگر از فضای باز سیاسی کشور سوء استفاده کردند و اقدام به انتشار نامه هایی بی اسم و نشان از سوی دانشجویان دانشگاه های مطرح کشور نمودند.

به گزارش پارس به نقل از بی باک، هنوز یادمان نرفته انتخابات حساس مجلس نهم را که یکی از افراد رسانه ای که اتفاقا در سازمان… مشغول به فعالیت است، نامه هایی هتاکانه علیه علامه مصباح یزدی به نام دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) منتشر می کرد و آنقدر شرافت نداشت که بگوید آن نامه ها را به تنهایی نوشته و به دروغ به دانشجویان منتسب کرده است. آن ایام با همه بداخلاقی های جماعتی ورشکسته گذشت و هیچ یک از کاندیدای آن جماعت به مجلس راه نیافت و در همان ایام دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) وقتی این هتاکی و سوء استفاده از نام دانشگاه هشان را دیدند این بار بسیاری با نام و نشان دقیقشان نامه ای دلجویانه و حمایتی به علامه مصباح یزدی نوشتند و ماهیت حقیقی دانشجویان دانشگاه خود و اوج ارادتشان را به مطهری زمان به نمایش گذاشتند و بعدها هم جمعی از آنان درخواست وقت ملاقاتی کردند و حضورا برای عرض ارادت خدمت این عالم وارسته رفتند و از توصیه هایش استفاده نمودند تا با صدای بلند اعلام کرده باشند؛" دانشجو بیدار است؛ از فتنه گر بیزار است. "

حال انتخابات دیگری در راه است. آنان که برای نشاندن نامزدهای خود بر صندلی مجلس از بیت المال مسلمین سوء استفاده کردند و به هر دورغی متوسل شدند، اینبار لقمه چربتری را پیش رو می بینند. سفره ریاست جمهوری برای این جماعت آنقدر فربه و شکم پر کن است که حاضرند هنوز چندماه مانده به انتخابات به هر دروغی متوسل شوند و حتی آدم…

همان تشنگان قدرت و شیفتگان ریاست که تنها حامیانشان خودشان هستند و حقوق بگیرانشان، بار دیگر وقتی موج دعوت های گسترده و با نام و نشان دانشجویی از دکتر باقری لنکرانی و جلیلی را مشاهده کردند، قلم بدست گرفتند و باز هم به نام دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) بر علیه کاندیدای جبهه پایداری قلم فرسایی کردند. البته آنها حتی یک نام هم نداشتند که در پایان نامه شان قید کنند و به همان عبارت مرسوم" جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) " اکتفا کردند.

بسیار خوب است که مردم برای یکبار هم که شده این" جمع" را بشناسند و حداقل نام یکی از آنها را بشنوند. البته از این به بعد بسیار این نوع نامه ها را از سوی اقلیت حامی تکنوکرات و رسانه هایش خواهید شنید.

گفتنی است؛ یک سایت خبری منسوب به شهردار تهران که توسط همسر یکی از مسئولان روزنامه تهران امروز اداره می شود، ادعا کرد که تعدادی از شاگردان دکتر سعید جلیلی در دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به مسائل پیش آمده اخیر در صحنه انتخابات نامه ای خطاب به وی نوشته اند.

این سایت در بخشی از نامه ادعایی خود آورده است: " اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشخاص حقوقی و حقیقی سیاسی با در کنار هم قرار گرفتن و تشکیل ائتلاف های کوچک و بزرگ بر آنند که از وزن سیاسی یکدیگر برای تقویت هم استفاده نموده و نواقص و نارسایی های خود را پوشش داده و در پی آنند از این طریق از میدان انتخابات طرفی ببندند که این کار در میدان خالی از احزاب با مختصات اسلامی که همیشه بر آن تأکید نموده اید تا حدودی کار میمون و مبارکی است. اما آنچه آسیب و آفت این عمل سیاسی میشود بوجود آمدن ائتلاف های دروغین و خودساخته برای سهم خواهی و کنار راندن دیگر گروههاست. در این میان برخی از مدعیان اخلاق سیاسی با درج نام شما در کنار کاندیدای اصلی شان قصد آن دارند که از اسم و رسم و شهرت و توانمندی شما برای خود استفاده برند و این عمل را با امضاهای دانشجویی و سوء استفاده از احساسات پاک آنان همراه میکنند. "

این سایت که موج گسترده دعوت های نام دار دانشجویی از دکتر جلیلی و لنکرانی را سوء استفاده از احساسات پاک دانشجویان قلمداد می کند ولی انتظار دارد که مردم به نامه های بدون اسم جریان قالیباف اعتنا کنند، در ادامه از در خیرخواهی و دلسوزی برای دکتر جلیلی وارد می شود و می نویسد: " ما معتقدیم این اقدامات روند مثبت فعالیت جهادگونه شما در مذاکرات هسته ای که همواره با حفظ عزت ملی روبرو بوده را دچار حاشیه خواهد نمود. از شما تقاضا داریم تا با اعلام موضع صریح پاسخ این سوء استفاده ها را داده و موجب نشوید تا عده ای با ابزار فریب بیش از این فضای کشور را آلوده نمایند. "

به هر حال این صنف نامه های بدون اسم و نشان تنها از عهده رسانه های بداخلاق و شانتاژگری بر می آید که برای تخریب رقبای انتخاباتی خود و رسیدن به قدرت، هدف شان هر نوع وسیله ای را توجیه می کند و در قاموس آنها دروغ، تخریب و به جای دیگران اظهار نظر کردن، هیچ ممنوعیتی ندارد.